Pozyskiwanie nowych klientów jest niezbędne, aby rozwijać sprzedaż w firmie. Walka z konkurencją trwa i czasem klienci źle wybierają. Jak przekonać takiego klienta, że lepiej skorzystać z naszej oferty? Dzięki szkoleniu Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji zorganizowanemu 20 lutego 2012 roku uczestnicy nauczyli się sprawdzonych technik perswazyjnych oraz podejścia do klienta tak, aby rozmowa zakończyła się jego przejęciem. Szkolenie zostało przeprowadzone przez naszego Trenera-Praktyka Pani Doroty Dańczak-Król, która otrzymała średnią ocenę 5,0 czyli największą możliwą.
Uczestnikom najbardziej przypadła do gustu forma szkolenia oraz wiedza merytoryczna. Zdobywanie praktycznych doświadczeń odbywało się za pomocą ćwiczeń i dyskusji wymagających zaangażowania. Takie opinie otrzymaliśmy:
„Zajęcia prowadzone profesjonalnie i merytorycznie.”
„Sympatycznie, na temat, komunikatywnie”
Najbardziej podobało się:
„Odniesienie do konkretnej działalności firmy.”
„Dostępność przykładów.”
„Aparycja, sposób przekazywania wiedzy, duża wiedza praktyczna.”
Zapraszamy na kolejne edycje, które odbędą się już wkrótce!
Sprawdzaj harmonogram szkoleń TU