Peek & Cloppenburg kolejnym zadowolonym klientem B&O Navigator



Z przyjemnością informujemy, że do grona naszych klientów dołączyła firma
Peek & Cloppenburg, która rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 2001 r. Obecnie posiada sklepy w największych miastach Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. korzysta z najlepszych rozwiązań wypracowanych przez długie lata działalności przez Peek & Cloppenburg KG z Niemiec.

Dla naszego klienta zrealizowaliśmy projekt szkoleniowy Prawne Aspekty Obsługi Reklamacji które przeprowadził nasz trener dr. Bartosz Draniewicz

Średnia ocen jakie otrzymał trener to 4,87 na 5,00 możliwych.

Oto niektóre uzasadnienia uczestników szkolenia:

"wyczerpujące przekazanie informacji"

"Trener odpowiedział na wszytskie nurtujące nas pytania"

"konkretne przykłady i wyczerpująca wiedza prawnicza"

Gratulujemy Trenerowi
oraz zapraszamy na szkolenia w B&O Navigator.

 

 

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły