Kolega Klient


„Obsługa Klienta Wewnętrznego” – to nowe szkolenie w ofercie B&O NAVIGATOR. Czy potrzebne w Twojej firmie? To możesz ocenić samodzielnie, choćby dzisiaj. Przyjrzyj się jakości współpracy pomiędzy poszczególnymi działami firmy, sprawności komunikacji wewnątrzfirmowej, terminowości i rzetelności wykonanych zleceń, atmosferze panującej w firmie. Oceń i zastanów się co mogłoby poprawić w Twojej firmie szkolenie „Szkolenia Obsługa Klienta Wewnętrznego”. Autorem programu szkolenia i trenerem prowadzącym jest Pan Paweł Wojciechowski, trener i specjalista ds. szkoleń zamkniętych w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Główną innowacją merytoryczną szkolenia jest sposób podejścia do organizacji wewnętrznej Państwa firmy. Kim jest klient wewnętrzny? Otóż jest nim każdy pracownik należący do Państwa firmy. Jest on najważniejszy, ale czasem, niestety, niedoceniany. Program szkolenia został specjalnie zaprojektowany tak, aby zmienić spojrzenie na role pracownika, komunikację z nim oraz jak m.in. świadomie wprowadzać zmiany w kulturze organizacji. Angażujące dyskusje, ćwiczenia, różne techniki wizualizacji oraz twórczego myślenia pomogą dokładnie zrozumieć nabyte wiadomości, a trener jest gotowy odpowiedzieć na każde pytanie.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami szkolenia dostępnymi tutaj.

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły