New product development- zagadnienie to zostało rozłożone przez naszego trenera-praktyka Pana Tomasza Łucka na podstawowe elementy podczas naszego szkolenia Wprowadzanie nowego produktu na rynek. Poprzez liczne case’y oraz ćwiczenia uczestnicy mieli możliwość podejścia do tematu w praktyczny sposób zdobywając konkretną wiedzę marketingową. Szkolenie miało miejsce w Warszawie w dniach 19-20 marca 2012 roku.
Wprowadzania nowego produktu na rynek jest dość trudnym i wymagającym procesem, do którego należy się odpowiednio przygotować i liczyć się z ryzykiem. Wątpliwości, czy produkt się przyjmie i osiągnie sukces mogą być zminimalizowane dzięki sprawdzonym technikom procesu wprowadzania i zarządzania nowym produktem. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszego trenera Pana Tomasza Łucka na stanowisku managera działów marketingu może on rozwiać wszelkie wątpliwości wśród uczestników, którzy będą musieli się zmierzyć z pojęciem New Product Development w swojej firmie.
Trener za przeprowadzone spotkanie oraz przygotowanie otrzymał ocenę 4,75, gdzie 5 jest maksimum. Najbardziej podobały się:
„Ogromna wiedza praktyczna.”
„Wiedza specjalistyczna, ciekawe case.”
„Ćwiczenia praktyczne.”
„Dużo przykładów praktycznych.”
Najbliższe szkolenia z zakresu marketingu - Kliknij i sprawdź