Jak przygotować się do wprowadzenia nowego produktu na rynek?


Nasz Trener-Praktyk Pan Tomasz Łucek, korzystając ze swojej obszernej praktycznej wiedzy w temacie new product development, czyli wprowadzanie nowego produktu na rynek przeprowadził szkolenie w dniach 27-28 września 2012 roku w Warszawie, zapoznając uczestników z metodami, strategiami oraz niezbędnymi podstawami podczas procesu tworzenia, rozwoju nowego produktu. Program szkolenia Wprowadzanie Nowego Produktu na Rynek (New Product Development) został specjalnie przygotowany by w rzeczowy sposób przekazać potrzebną wiedzę tak, aby teoria pokrywała się z praktyką, a charakter warsztatowy w swobodny sposób dostosować ją do indywidualnych przypadków. Wszelkie niejasności zostały wyjaśnione, a Pan Tomasz uzyskał ocenę 4,83 w skali 1-5.

Uzasadnienie ocen:

 

  • Generalnie super, bo praktyka
  • Dużo, ciekawych informacji, ogromna wiedza praktyczna.
  • Dużo praktycznych przykładów (wiedza praktyczna, a nie sama wiedza).
  • Prowadzący jest osobą kompetentną, prezentując swoją wiedzą w ciekawy i prosty sposób.

Klientom najbardziej podobało się:

 

  • Casy praktyczne.
  • Informacje praktyczne, porady, analiza przypadków uczestników, atmosfera.
  • Praktyczna wiedza prowadzącego

Następna edycja szkolenia już niebawem. Jeśli chcesz być informowany na bieżąco o zbliżających się szkoleniach - zapisz się na nasz newsletter 

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły