Tytuł jaki otrzymała Pani Dorota Dańczak-Król został przyznany na podstawie opinii uczestników szkoleń, które prowadziła Pani Dorota w miesiącu maju.
19 oraz 26 Maja 2010r. - "Techniki Obrony Ceny"
21 Maja 2010r. - "Obsługa Klienta - Najlepsze Standardy"
Trenerka oceniana była pod względem przekazanej wiedzy, przygotowania i sposobu prowadzenia zajęć.
Średnia jaką otrzymała z trzech majowych szkoleń to 4,86 na 5,00 możliwych.
Oto niektóre komentarze uczestników zamieszczane w ankietach poszkoleniowych:
"trener posiadający wiedzę na temat obsługi klienta, który potrafi dobrze ją przekazać"
"szkolenie ciekawe i godne polecenia, sympatyczna atmosfera zajęć"
"właściwy człowiek na właściwym miejscu"
" Wychodząc ze szkolenia nie czuję niedosytu, czuję się w pełni uświadomiona i zmotywowana do zmiany siebie i swoich nawyków"
Dziękujemy za pochlebne opinie, życząc jednocześnie uczestnikom pełnego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności, a trenerowi rzecz jasna dalszych sukcesów.