drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH


O szkoleniu


System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych.

Nowoczesny system wynagrodzeń jest konstruowany w oparciu o współzależne elementy wpływające na poziom zmotywowania i zaangażowania pracowników zespołów sprzedaży. Podczas naszego szkolenia z wynagradzania handlowców chcemy przekazać Ci wiedzę i wykształcić umiejętności budowania systemu wynagradzania składającego się z wynagrodzenia podstawowego, premii i / lub bądź różnych modeli prowizyjnych (liniowy, progresywny, degresywny, oparty na macierzy).

Profesjonalne podejście do skonstruowania systemu wynagradzania jest niezwykle ważne i kluczowe z dla managera sprzedaży ponieważ wadliwie funkcjonujący model wynagradzania handlowców działa na nich demotywująco uniemożliwiając realizację zakładanych celów sprzedażowych.

Szkolenie, na które zapraszamy Cię, dostarczy wiedzy i umiejętności pozwalających na zbudowanie (lub restrukturyzację istniejącego) nowoczesnego i wydajnego systemu wynagradzania zespołów handlowych.

Opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu udział w szkoleniu z systemów wynagrodzeń rekomendujemy:

  • Właścicielom i członkom zarządów firm handlowych, które chcą stworzyć efektywny system wynagradzania handlowców.
  • Dyrektorom i szefom sprzedaży, którym zależy na motywującym systemie wynagradzania handlowców.
  • Managerom i specjalistom działów personalnych / kadrowych odpowiedzialnym za systemy wynagrodzeń i motywacyjne dla handlowców.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu "Systemy wynagrodzeń w działach handlowych":

  • Zdobędziesz wiedzę o zasadach budowania i funkcjonowania systemów wynagrodzeń w działach handlowych.
  • Poznasz i przećwiczysz działanie zmiennych systemów wynagradzania handlowców opartych o prowizję i/lub premię.
  • Określisz, które modele pozwalają wykorzystać pełne zaangażowanie i odpowiedzialność sprzedawcy za realizację celu handlowego.
  • Dowiesz się jak zarządzać zmianą w wypadku konieczności przebudowania istniejącego systemu wynagrodzeń.
  • Poznasz wady i zalety oraz nauczysz się stosować różne modele prowizyjne w wynagrodzeniach sprzedawców, czyli prowizję liniową, prowizję progresywną, prowizję degresywną, prowizję opartą na macierzy.

Program szkolenia


1. WYNAGRODZENIE ZASADNICZE ORAZ ŚCIEŻKA ROZWOJU ZAWODOWEGO

  • Jaki powinien być idealny system finansowy?
  • Perspektywa firmy i handlowca w miksie płacowym z uwzględnieniem zmiennej
  • Inne czynniki kształtujące efektywność systemu finansowego handlowców
  • Ścieżka rozwoju zawodowego, jako element regulaminu wynagrodzeń
  • Statystyka efektywności działań handlowych

2. WYNAGRODZENIE ZMIENNE PROWIZYJNE I PREMIOWE, PARAMETRY

  • Wybór zmiennej premiowej lub prowizyjnej
  • Parametry płacy zmiennej (punkty, wagi, wyrażenia wartości % oraz model macierzy)

3. WYBRANE MODELE WYNAGRODZENIA PROWIZYJNEGO

  • Prowizje liniowe (proste oraz z ograniczeniem progu i zwrotem płacy zasadniczej)
  • Prowizje progresywne (m. in. "z i bez sufitu", z określonym progiem efektywności)
  • Prowizja degresywna
  • Prowizje w postaci macierzy (przy minimum dwóch parametrach wzajemnie oddziaływających)
  • Inne modele prowizyjne warunkujące wysokość prowizji

4. WYBRANE MODELE WYNAGRODZENIA PREMIOWEGO

  • Premia określająca wzrost zrealizowanego celu z maksymalną możliwą do otrzymania premią
  • Premia określająca efektywność zrealizowanego celu przy dodatkowych parametrach z określonym poziomem wartości ważonej
  • Inne premie w formie nagród za wykonanie zadań specjalnych
  • Prezentacja kart wynagrodzeń uwzględniających zarówno zmienną prowizyjną oraz premie za zadania specjalne
  • Statystyka efektywności działań handlowych

5. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ORGANIZACJI W ASPEKCIE SYSTEMU WYNAGRODZEŃ

  • Rodzaje zmiany w systemach motywujących
  • Fazy cyklu zmiany systemu w ujęciu zarządzania i socjologii
  • Właściwe uzasadnienie zmiany systemu

6. PODSUMOWANIE SZKOLENIA, WNIOSKI GRUPOWE I INDYWIDUALNE

Szkolenie "Systemy wynagrodzeń w działach handlowych" poprowadzi

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Szkoliliśmy

Szkolenia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - KOLEJNY KROK DO CELU
Zarządzanie zespołem projektowym, to szkolenie dedykowane kierownikom i managerom projektów, którzy chcą podnieść swoje kompet...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
Zarządzanie zespołem rozproszonym, to szkolenie, które jest odpowiedzią na powszechną obecnie potrzebę zapewnienia menedżerom wszystk...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profe...

Czytaj więcej

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracow...

Czytaj więcej

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji ...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM W SEGMENCIE B2B. Szkolenie dla kierowników sprzedaży
Zbudowanie zgranego i wysoko wydajnego zespołu sprzedażowego jest celem każdego managera sprzedaży. "Zarządzanie zespołem sprzedażowym. Szko...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji
Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjon...

Czytaj więcej

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI. Szkolenie dla managera
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wy...

Czytaj więcej

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizac...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracownikó...

Czytaj więcej

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do ro...

Czytaj więcej

Trenerzy
Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Marek Pieńkowski
Trener praktyk biznesu. Ekspert z ponad 26-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i firmami na rynku B2B. Karierę zawo...

Czytaj więcej

Artykuły
Jak zarządzać zespołem?

Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skró...

Czytaj więcej

EXPOSE SZEFA

Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...

Czytaj więcej

PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...

Czytaj więcej

Zasada Pareto w biznesie i nie tylko

Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...

Czytaj więcej

Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym

Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...

Czytaj więcej

Jak udzielić pracownikowi informacji zwrotnej?

Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu ...

Czytaj więcej

Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem

W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...

Czytaj więcej

System ocen pracowniczych - zmiany są koniecznie i nieuniknione

Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...

Czytaj więcej

SMART brzmi skutecznie

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...

Czytaj więcej

Czas, manager i 3 ćwiartki

Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...

Czytaj więcej

Decyzje menedżerskie, czyli piramida strachu

W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...

Czytaj więcej

5 Zasad kierowania zespołem

Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...

Czytaj więcej

Skuteczna motywacja pracowników

Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...

Czytaj więcej

Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć

Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...

Czytaj więcej

Zarządzanie pracownikami. Łatwo, prosto i przyjemnie? Przegląd stylów kierowania dla menedżerów

Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...

Czytaj więcej

Udane i praktyczne szkolenie z zarządzania zespołem sprzedażowym

Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...

Czytaj więcej

Dylematy współczesnego lidera

Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...

Czytaj więcej

Informacja zwrotna

Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...

Czytaj więcej

Porozmawiaj z nią... Menedżerskie style zarządzania

Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...

Czytaj więcej

Wirtualny Menedżer - czy nim jesteś?

Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...

Czytaj więcej

Wyznaczanie celów z zespołem

Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...

Czytaj więcej

Planowanie strategiczne - kto pyta... ten Strategic Quest Questions™ (SQQ)

Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...

Czytaj więcej

Czego pracownicy oczekują od lidera?

Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...

Czytaj więcej

Konflikt w zespole - rozpoznanie sytuacji

Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...

Czytaj więcej

Jak budować zaufanie w zespole?

Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...

Czytaj więcej

Key Performance Indicators (KPI) w rozwoju strategicznym

KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -