drukuj

b_form
 @ 760.00
b_form

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH


O szkoleniu


System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych.

Nowoczesny system wynagrodzeń jest konstruowany w oparciu o współzależne elementy wpływające na poziom zmotywowania i zaangażowania pracowników zespołów sprzedaży. Podczas naszego szkolenia z wynagradzania handlowców chcemy przekazać Ci wiedzę i wykształcić umiejętności budowania systemu wynagradzania składającego się z wynagrodzenia podstawowego, premii i / lub bądź różnych modeli prowizyjnych (liniowy, progresywny, degresywny, oparty na macierzy).

Profesjonalne podejście do skonstruowania systemu wynagradzania jest niezwykle ważne i kluczowe z dla managera sprzedaży ponieważ wadliwie funkcjonujący model wynagradzania handlowców działa na nich demotywująco uniemożliwiając realizację zakładanych celów sprzedażowych.

Szkolenie, na które zapraszamy Cię, dostarczy wiedzy i umiejętności pozwalających na zbudowanie (lub restrukturyzację istniejącego) nowoczesnego i wydajnego systemu wynagradzania zespołów handlowych.

Opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu udział w szkoleniu rekomendujemy:

  • Właścicielom i członkom zarządów firm handlowych, które chcą stworzyć efektywny system wynagradzania handlowców.
  • Dyrektorom i szefom sprzedaży, którym zależy na motywującym systemie wynagradzania handlowców.
  • Managerom i specjalistom działów personalnych / kadrowych odpowiedzialnym za systemy wynagrodzeń i motywacyjne dla handlowców.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu:

  • Zdobędziesz wiedzę o zasadach budowania i funkcjonowania systemów wynagrodzeń w działach handlowych.
  • Poznasz i przećwiczysz działanie zmiennych systemów wynagradzania handlowców opartych o prowizję i/lub premię.
  • Określisz, które modele pozwalają wykorzystać pełne zaangażowanie i odpowiedzialność sprzedawcy za realizację celu handlowego.
  • Dowiesz się jak zarządzać zmianą w wypadku konieczności przebudowania istniejącego systemu wynagrodzeń.
  • Poznasz wady i zalety oraz nauczysz się stosować różne modele prowizyjne w wynagrodzeniach sprzedawców, czyli prowizję liniową, prowizję progresywną, prowizję degresywną, prowizję opartą na macierzy.

Program szkolenia


1. WYNAGRODZENIE ZASADNICZE ORAZ ŚCIEŻKA ROZWOJU ZAWODOWEGO

  • Jaki powinien być idealny system finansowy?
  • Perspektywa firmy i handlowca w miksie płacowym z uwzględnieniem zmiennej
  • Inne czynniki kształtujące efektywność systemu finansowego handlowców
  • Ścieżka rozwoju zawodowego, jako element regulaminu wynagrodzeń
  • Statystyka efektywności działań handlowych

2. WYNAGRODZENIE ZMIENNE PROWIZYJNE I PREMIOWE, PARAMETRY

  • Wybór zmiennej premiowej lub prowizyjnej
  • Parametry płacy zmiennej (punkty, wagi, wyrażenia wartości % oraz model macierzy)

3. WYBRANE MODELE WYNAGRODZENIA PROWIZYJNEGO

  • Prowizje liniowe (proste oraz z ograniczeniem progu i zwrotem płacy zasadniczej)
  • Prowizje progresywne (m. in. "z i bez sufitu", z określonym progiem efektywności)
  • Prowizja degresywna
  • Prowizje w postaci macierzy (przy minimum dwóch parametrach wzajemnie oddziaływających)
  • Inne modele prowizyjne warunkujące wysokość prowizji

4. WYBRANE MODELE WYNAGRODZENIA PREMIOWEGO

  • Premia określająca wzrost zrealizowanego celu z maksymalną możliwą do otrzymania premią
  • Premia określająca efektywność zrealizowanego celu przy dodatkowych parametrach z określonym poziomem wartości ważonej
  • Inne premie w formie nagród za wykonanie zadań specjalnych
  • Prezentacja kart wynagrodzeń uwzględniających zarówno zmienną prowizyjną oraz premie za zadania specjalne
  • Statystyka efektywności działań handlowych

5. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ORGANIZACJI W ASPEKCIE SYSTEMU WYNAGRODZEŃ

  • Rodzaje zmiany w systemach motywujących
  • Fazy cyklu zmiany systemu w ujęciu zarządzania i socjologii
  • Właściwe uzasadnienie zmiany systemu

6. PODSUMOWANIE SZKOLENIA, WNIOSKI GRUPOWE I INDYWIDUALNE

Szkolenia otwarte
10.07.2017
Warszawa
21.08.2017
Sopot
11.10.2017
Warszawa
06.12.2017
Warszawa
Cena

760 zł netto +23% VAT

Cena zawiera:

Uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia handouts), podręcznik "Systemy wynagrodzeń w działach handlowych", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

 @ 760.00


Promocje

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób


Pytania / Kontakt
Tel: 608 022 888, 784 010 775 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Tel: 784 010 775 E-mail: olga.b@bonavigator.pl
Formularz

Szkoliliśmy

Szkolenia
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
Szkolenie Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów) zostało podzielone na: ośmiostopniowy cykl zarządzania kategorią p...

Czytaj więcej

ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którz...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC. Sprzeda...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
Sprzedaż produktów w sieciach handlowych jest dla wielu przedsiębiorstw istotnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Bardzo w...

Czytaj więcej

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
Perswazja, wpływ społeczny, manipulacja - całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania. Przekonujemy dzieci aby poszły wcześnie spać,...

Czytaj więcej

POZYSKIWANIE KLIENTÓW (Prospecting). Szkolenie handlowe
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedz...

Czytaj więcej

PRZEJMOWANIE KLIENTÓW KONKURENCJI
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przeję...

Czytaj więcej

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. Psychologia Klienta
Zrozumienie motywacji klienta, jego zachowania, oraz umiejętność adekwatnego działania handlowca, wymaga poznania procesów psychologi...

Czytaj więcej

STORYTELLING W SPRZEDAŻY
Storytelling jest nowoczesną i niebanalną metodą sprzedaży, której opanowanie i stosowanie wpływa na zwiększenie skuteczności działań...

Czytaj więcej

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesj...

Czytaj więcej

TECHNIKI OBRONY CENY
Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej ta...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH I MAREK PREMIUM
Uczestnicy szkolenia poznają zasady tworzenia wartości marki i produktu na różnych poziomach wynikających z potrzeb ich klientó...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG
Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i test...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientó...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe
Telemarketing to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klient&oacu...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży
Trade marketing to szeroko rozumiane działania marketingowe skutkujące wzrostem sprzedaży, pozycją i ekspozycją produktów w dystrybuc...

Czytaj więcej

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży. Symptomy braku zamknięcia sprze...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego
Podczas tego szkolenia chcemy zaprezentować stronę praktyczną zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strateg...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY
Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z n...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami k...

Czytaj więcej

Trenerzy
Tomasz Dyba
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z blisko 20 - letnim doświadczeniem w zarządzaniu działaniami marketingowymi i sprzedażą (B2B i B2C). ...

Czytaj więcej

Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Anna Ritter
Trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managersk...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Andrzej Zdanowski
Trener – Praktyk. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematów...

Czytaj więcej

Witold Zieliński
Trener praktyk, z wykształcenia pedagog i trener biznesu, z ponad 10 letnim doświadczeniem trenerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarz...

Czytaj więcej

Artykuły
Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -