Szkolenia rozwijające kompetencje osobiste pracownika

Chcesz inwestować w rozwój osobisty pracowników firmy, instytucji lub organizacji? Szukasz szkoleń, dzięki którym twoi pracownicy zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności, które będą mogli wykorzystać na co dzień w pracy? Zachęcamy do skorzystania z bogatej oferty szkoleń organizowanych przez B&O Navigator w Warszawie.

Pracownikom i managerom firm, instytucji i organizacji proponujemy w tym obszarze następujące rodzaje szkoleń: FEEDBACK MANAGERSKI (Informacja Zwrotna dla Pracownika). Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników, MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?, MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami, NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI, ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie Konfliktem i Trudne Sytuacje W Zespole, TRENING ANTYSTRESOWY I ZARZĄDZANIE STRESEM, TRENING ASERTYWNOŚCI i ZARZĄDZANIE CZASEM. Szkolenie dla Managerów.

Rozwój kompetencji pracowników zwiększa efektywność ich pracy

Wszystkie organizowane przez naszą firmę szkolenia prowadzą TRENERZY-PRAKTYCY z wieloletnim doświadczeniem w branży i bogatą wiedzą. Udział w profesjonalnych szkoleniach w B&O Navigator to opłacalna inwestycja dla każdej firmy, organizacji czy instytucji. Rozwój kompetencji pracowników podnosi bowiem ich efektywność, a co za tym idzie – usprawnia funkcjonowanie firmy i sprawia, że osiąga ona lepsze wyniki. Rozwój osobisty pracownika podnosi również jego motywację do pracy oraz ogólny poziom zadowolenia z życia zawodowego.

Zespół doświadczonych i profesjonalnych trenerów B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa służy wsparciem w rozwijaniu kompetencji osobistych managerów i pracowników Państwa firmy. 

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym programem szkoleń oraz stosowanymi w ich trakcie metodami.

NEWSLETTER


g -

Szkolenia

Artykuły

5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Oto czołowa "piątka". Miejsce - 5 "Bezlitosny Partner" Znana i „lubiana” taktyka „muszę zapytać Szefa / Szef na to się nie zgodzi”. Często rolę „bezlitosnego” grają np. procedury korporacyjne, warunki zakupowe itd. ...

Więcej
Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szkoleniach. Więc można stwierdzić, że wiesz, co robić kiedy jej użycie odnosi skutek odwrotny od zamierzonego? Dlaczego więc podejmować po raz kolejny temat parafrazy? Ponieważ jest niezwykle istotny element komunikacji w sytuacjach biznesowych. Banalnie proste, takie pierwsz...

Więcej
Style negocjacyjne

Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych biegunach stosują różne techniki negocjacyjne, wysuwają argumenty tak by na koniec osiągnąć zamierzony przez siebie cel. Niektórzy są skłonni osiągać cel bazując na kompromisie, inni zadowolą się tylko całościowym zwycięstwem, osiągając to, co pierwotni...

Więcej
Jak być mniej zestresowanym i skuteczniejszym managerem?

Uczestników szkoleń, jakie prowadzę, łączy jedno: wszyscy narzekają na nieustanny brak czasu i przytłoczenie ilością obowiązków! Kilka lat temu sama również byłam w miejscu, w którym "nie wiedziałam, a co ręce włożyć", nie mogłam z niczym zdążyć i często "uciekały mi" istotne szczegóły. Brak czasu na posiłki w pracy, praca po godzinach, zabieranie laptopa do domu był...

Więcej
Poskromić czas, ... czyli innowacyjne techniki zarządzania czasem dla managerów

Zarządzanie czasem jest jedną z kluczowych umiejętności, które decydują o sukcesie lub porażce na stanowisku managera. Przy czym w przypadku managerów mam tu na myśli dwa aspekty: podejmowanie właściwych decyzji we właściwym czasie oraz wykonywanie właściwych działań we właściwym czasie. Są to w moim przekonaniu kluczowe składniki efektywnego zarządzania. Równocześnie, jako tre...

Więcej
Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem

Biologiczny mechanizm „walki lub ucieczki” został wykształcony w toku ewolucji, aby chronić nas m.in. przed atakiem dzikich zwierząt, napaścią wrogich plemion, zagrożeniami środowiskowymi jak przykładowo burza czy powódź oraz innymi zagrożeniami. Natychmiastowa mobilizacja organizmu umożliwiająca naszym przodkom przeżycie w sytuacji czyhających ze wszech stron niebezpieczeństw obecnie w najw...

Więcej
Efekt halo a pierwsze wrażenie

Osoby wędrujące po górach miały być może okazję, aby zaobserwować tzw. widmo Brockenu czyli własny cień na chmurze poniżej wędrowca. Niejednokrotnie zdarza się, ze cień ten otaczają tęczowe pierścienie przypominające aureolę okalającą głowy świętych. Jaki jest związek tego zjawiska z procesami biznesowymi? O tym w dalszej części artykułu. ...

Więcej
Jak wywołać dobre pierwsze wrażenie?

Pierwsze 15 sekund spotkania to często najważniejsze sekundy, podczas których wszystko się rozgrywa i decyduje: sukces lub porażka. Eksperci twierdzą, że w 90% nieudanych transakcji o niepowodzeniach decyduje właśnie pierwsze wrażenie. Podczas nawiązania pierwszego kontaktu najważniejsze wobec tego jest: ...

Więcej
Negocjacje 1001 nocy

Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla opisania dynamiki współczesnych przemian gospodarczych i społecznych, aktualna jest dziś również w biznesie. Problem dostosowania menedżera do przemian jest poważny, a zasoby informacji do przetworzenia coraz większe.   ...

Więcej
Sztuka prezentacji jest umiejętnością - można się jej nauczyć!

Z naszego doświadczenia wiemy, że najlepszą metodą nauki jest obserwacja własnych wystąpień. Tylko taka forma pracy szkoleniowej pozwala na uzyskanie świadomość autoprezentacyjnej, a bez samoświadomości nie jest możliwa korekta złych nawyków. ...

Więcej
Podstawy radzenia sobie ze stresem

W dzisiejszych czasach żyjemy pod ogromnym napięciem… Tak zwykle zaczyna się większość artykułów, książek i naszych rozmów na temat naszych czasów i stresu jako zjawiska na tyle powszechnego, że już zobojętniałego. I kiwamy głowami: „tak tak, tak jest, coś trzeba z tym zrobić” i na tym kiwaniu głową całe nasze robienie się kończy. ...

Więcej

Referencje

Rettig Heating Sp. z o.o.

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o .o. w dniu 30 września 2016r. w Kołobrzegu przeprowadziła szkolenie "Trening Antystresowy i Zarządzanie Stresem" dla łącznie 6 osób. Pani Olga Bojarska - po raz kolejny dobrała dla naszych pracowników szkolenie odpowiednie merytorycznie i praktycznie oraz wskazała odpowiedniego trenera. Dodatkowo szkolenie dostosował trener dzięki czemu było prowadzone na...

Więcej
JC Auto S.A.

Dostosowanie programu szkolenia do poziomu kompetencji pracowników pozwoliło na pominięcie wielu podstawowych kwestii i uczyniło je zaawansowanym kursem negocjacji i promocji na rynkach wschodnich. ...

Więcej
Kronopol Sp. z o.o.

Trenerzy firmy B&O Navigator wykazali się starannym przygotowaniem, profesjonalizmem oraz znajomością prezentowanego tematu. ...

Więcej
Mondi Packaging Warszawa Sp. z o.o.

Reasumując dotychczasową współpracę polecamy firmę B&O Navigator jako solidnego organizatora szkoleń. ...

Więcej
PPH Gąsior Sp. z o.o.

Szczególnie pragnę podkreślić zaangażowanie pracowników firmy szkoleniowej w przygotowanie oferty dopasowanej do struktury organizacyjnej naszej firmy i jej aktualnych potrzeb szkoleniowych. ...

Więcej
Euro Bank S.A.

Obsługa ze strony firmy w zakresie przygotowania, diagnozy potrzeb oraz dopasowanie oferty szkolenia dla klienta jeszcze przed realizacją jego samego jest prowadzona bardzo rzetelnie i przy pomocy zróżnicowanych narzędzi. Gwarantuje to, iż samo szkolenie pod względem merytorycznym jest adekwatne do specyfiki pracy każdej potencjalnej firmy. ...

Więcej
Centrala Farmaceutyczna CEFARM S.A.

Uczestnicy szkolenia wypowiadali sie z uznaniem o firmie, podkreślali profesjonalizm wykładowcy, jego zaangażowanie i entuzjazm oraz wysoki poziom i rzetelność treści przekazywanych podczas szkolenia. ...

Więcej
Siódemka Sp. z o.o.

Mając nadzieję na dalszą współpracę z Firmą Szkoleniową B&O NAVIGATOR gorąco ją rekomendujemy innym firmom. ...

Więcej
Electus S.A.

Pracownicy Electus S.A. są zgodni, że szkolenia B&O Navigator są warte polecenia innym firmom. Najlepszym dowodem jest fakt, iż Electus S.A. już teraz planuje kolejne szkolenia we współpracy z firmą B&O Navigator. ...

Więcej
Telekomunikacja Dębicka S.A.

Z satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie spełniło oczekiwania naszych pracowników a przekazane przez trenera - Pana Grzegorza Skrzypczaka - umiejętności i wiedza znajdą zastosowanie w pracy naszych specjalistów ds. windykacji oraz pracowników Biura Obsługi Klienta. ...

Więcej
POLKOMTEL S.A.

Z całą pewnością możemy polecić firmę B&O Navigator jako profesjonalnego i skutecznego organizatora szkoleń. ...

Więcej
KREISEL - Technika Budowlana Sp. z o.o.

Dotychczasowa dwuletnia współpraca układa się w sposób satysfakcjonujący a poziom świadczonych usług oceniamy bardzo wysoko. [...] Udział w szkoleniach naszych pracowników z windykacji, negocjacji doprowadził do efektywniejszej i bardziej profesjonalnej pracy. ...

Więcej
Stowarzyszenie Producentów Wag w Polsce

Polecamy B&O NAVIGATOR Firmę Szkoleniową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pragnącym rozwijać kompetencje własne lub współpracowników na profesjonalnie przeprowadzonych szkoleniach. ...

Więcej
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie POLISA ŻYCIE S.A.

Szkolenie "Asertywność w kontaktach biznesowych" zorganizowane i przeprowadzone przez firmę B&O NAVIGATOR dla Polisa-Życie S.A. było przygotowane i wykonane w profesjonalny sposób. Uczestnicy szkolenia w ankietach docenili komunikatywność i zaangażowanie trenera p. Agaty Pawłowskiej. ...

Więcej
Thalgo Poland Sp. z o.o.

Szkolenia przyczyniły się do osiągnięcia wyznaczonych przez nas celów i zostały wysoko ocenione również przez naszych pracowników (średnia 2x5,0 w skali 1-5). ...

Więcej
SKOK im. Mikołaja Kopernika

Szkolenie przekazywało interesujące treści a uczestnikom najbardziej przypadła do gustu jego warsztatowa forma: ćwiczenia w grupach, testy oraz scenki. ...

Więcej
SANHA POLSKA Sp. z o.o.

Dbałość o efektywny rozwój zawodowy pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego do przeprowadzenia szkolenia z zakresu Telewindykacji wybraliśmy program szkoleniowy oferowany przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa z siedzibą w Warszawie. ...

Więcej
Grupa Kapitałowa Energa - Zakład Energetyczny Płock - Dystrybucja Wschód sp. z o.o.

Zakład Energetyczny Płock-Dystrybucja Wschód Sp. z o.o. funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej ENERGA. Spółka działa na obszarze województwa mazowieckiego oraz warmińsko-mazurskiego. W ramach rozwoju kompetencji i zdobywania nowych umiejętności nasi pracownicy uczestniczyli w szkoleniu "Trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach" zorganizowanym przez firmę B&O Navigator w dniach 11 i ...

Więcej
Zarząd Transportu Miejskiego

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie rozpoczął współprace z Firmą Szkoleniową B&O Navigator. Zakres współpracy obejmował 3 projekty szkoleniowe związane z "Technikami radzenia sobie ze stresem". Firma B&O Navigator rekomendowała do projektu trenera praktyka, psychologa Panią Joanne Szelugę. ...

Więcej
Bank Gospodarstwa Krajowego

Bank Gospodarstwa Krajowego we współpracy z Firmą Szkoleniową B&O Navigator. Przeprowadził szkolenie wewnętrzne dla swoich pracowników na temat "Wystąpienia publiczne - trening dla nieśmiałych i zawodowców" w dniu 18 kwietnia 2011 roku.   ...

Więcej
Bumar Elektronika S.A.

Projekt  szkoleniowy dla Bumar Elektronika S.A. zakończony. Wraz z końcem marca z sukcesem zakończył się projekt cyklu szkoleń specjalnie przygotowanych na zlecenie firmy Bumar Elektronika S.A. Projekt obejmował przeprowadzenie przez naszych trenerów-praktyków pięciu szkoleń o tematyce zakupowej oraz rozwijające wiedzę z dziedziny szeroko pojętego zarządzania i negocjacji. Szkolenia p...

Więcej
Bumar Elektronika S.A.

Z przekonaniem i prawdziwą satysfakcją rekomendujemy współpracę z firma B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. pod której patronatem w ramach wspólnego projektu odbywały się dla pracowników Bumar Elektronika S.A. nastepujące szkolenia: " Szkolenie dla Kobiet Liderek " - prowadzone przez Pania Magdalenę Nowakowska, " Asertywny Kupiec i Negocjacje zakupowe z Firmami o Silne...

Więcej
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w Poznaniu

W dniach 17-18 września 2012 roku trenerka Joanna Szeluga dla Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych w Poznaniu przeprowadziła szkolenie "Asetrywność w życiu zawodowym" ...

Więcej
Urząd Miejski w Gdańsku

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 ... Powierzona obsługa została wykonana bez zastrzeżeń zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym. Przygotowany program szkoleń został dostosowany do potrzeb naszego Urzędu. Zajęcia zostały przeprowadzone metodą warsztatów, z wykorzystaniem praktycznych przykładó...

Więcej
Optomer Sp.j.

W dniach 23-24 lutego 2015 roku B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. przeprowadziła dla menedżerów OPTOMER Zdzisław Rzetelski Julian Meller Sp.J. szkolenie zamknięte z tematu "Zaawansowane Negocjacje Biznesowe". Trenerem prowadzącym warsztat był Pan Paweł Wojciechowski. Pragniemy wyrazić swoje zadowolenie wynikające z profesjonalnego przygotowania i prowadzenia szkolenia, które w pełni ...

Więcej
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Czarnocińska 31, w 2014 roku zrealizowała szkolenie dla 5 pracowników Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na temat: ”Zaawansowane Techniki Negocjacji”. Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym, a warunki z...

Więcej