drukuj

b_form
 @ 1,740.00
b_form

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań


O szkoleniu


Rezultaty zarządzania zespołem, pomimo ogromnych nakładów pracy, nie są zgodne z twoimi oczekiwaniami? Podręcznikowe schematy nie sprawdzają się i "mają się nijak" do praktyki? Jeśli tak, pewnie masz okazję doświadczać wyzwań, jakie stoją przed nowoczesnym menedżerem…

Co takiego dzieje się w zespołach i jak wykorzystać swoje naturalne predyspozycje, aby twoje przywództwo było efektywne i zespół pracował wydajnie? O tym dowiesz się podczas warsztatów. Szkolenie menedżerskie "Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań" jest inspirowane praktyką menedżerską w stosowaniu technik zarządzania zespołem. Podczas szkolenia będziesz miał/a okazję doświadczyć różnych zachowań grupy i zastanowić się czego potrzebuje od ciebie twój zespół. W przypadku tego szkolenia, menedżer uzyskasz kompetencje na poziomie trenerskim do pracy z grupą.

Niejednokrotnie menedżerowie, pytali:

  • Co się takiego dzieje, że zespół w ogóle nie chce działać, nie koncentruje się na wyznaczonych celach?
  • Co się stało, że zespół nie pracuje produktywnie i nie radzi sobie wspólnie z prostymi zadaniami. I czy to tylko kwestia motywacji?
  • Co takiego się dzieje, że z poprzednim zespołem pracowało mi się dobrze, a ten nie może się zabrać do pracy?
  • Jak to jest, że obserwuję w mojej firmie zespoły, które są w pełni samodzielne, a mój zespół nie ma takich kompetencji.
  • Na ile mogę mieć wpływ na to, jak mój zespół funkcjonuje?

Gdzie leży przyczyna tych problemów i jak sobie z nimi poradzić, o tym na szkoleniu. Okazuje się, że słowa, kontrola, instruktaż, wsparcie i delegowanie zadań nabierają zupełnie innego sensu po poznaniu i doświadczeniu praw rządzących grupą zadaniową.

Szkolenie dedykowane jest dla Kierowników zespołów oraz Menedżerów wyższego szczebla.

Cele szkolenia


Cele szkolenia menedżerskiego "Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań":

  • Zwiększenie kompetencji menedżerskich w pracy z grupą zadaniową,
  • Podniesienie kompetencji menedżerskich w relacji z członkiem zespołu,
  • Nabycie wiedzy na temat psychologii funkcjonowania zespołu,
  • Rozszerzenie wiedzy na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,
  • Rozwinięcie kompetencji związanych z obserwacją i analizą efektywności, zachowania, motywacji i wiedzy członków zespołu,
  • Wzrost kompetencji związanych z udzielaniem informacji zwrotnej,
  • Podniesienie kompetencji związanych z udzielaniem reprymend,
  • Zwiększenie kompetencji związanych z udzielaniem pochwał.

Program szkolenia


1. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE

  • Dialog w zespole
  • Flow - M. Cikszentmichalyi
  • Komunikacja dialogiczna i uważność
  • Efekty różnicy zdań w pracy zespołu
  • Bariery komunikacyjne; komunikat Ty, ocena, doradztwo, stereotypy, założenia, błędy słuchania
  • Przyzwyczajenia i pętle komunikacyjne

2. FORMOWANIE SIĘ ZESPOŁU ZADANIOWEGO

  • Jak zrozumieć swój zespół i to co się w nim dzieje?
  • Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy
  • Czynniki niezbędne do efektywnego działania zespołu na początku współpracy
  • Rola menedżera podczas formowania zespołu, obejmowania nowego zespołu lub przydzielania nowego zadania
  • Kompetencje menedżera w fazie formowania zespołu

3. EFEKTYWNY MENEDŻER WYZNACZA CELE

  • Wyznaczanie celów i przypisywanie ról dla członków zespołu
  • Expose szefa
  • Ocena i diagnoza działań i efektywności zespołu
  • Pochwały szefa dla pracownika
  • Udzielanie informacji zwrotnej pracownikowi
  • Udzielanie reprymend pracownikowi

4. PRZYGOTOWANIE ZADAŃ, TRUDNOŚCI W PRACY Z ZESPOŁEM, A REALIZACJA CELÓW

  • Określanie celów i ról a ich zamiana czyli o elastyczności menedżera
  • Podważanie celowości przez zespół
  • Podważanie kompetencji menedżera
  • Zadawanie pytań przez zespół
  • Ataki zespołu na osobę menedżera
  • Przeszkadzacze i pochłaniacze czasu w pracy menedżera
  • Menedżer jako część zespołu
  • Menedżer poza nawiasem zespołu
  • Kompetencje trenerskie menedżera

5. KONFLIKT W TWOIM ZESPOLE

  • Czy konfliktu można było uniknąć?
  • Co zrobić jeśli się zdarzył?
  • Czy szybkie i twarde zakończenie konfliktu jest najlepszą metodą?
  • Twój sposób przechodzenia przez konflikty
  • Kompetencje menedżerskie związane z konfliktem w zespole
  • Różne strony konfliktu w zespole, czyli co można z tego mieć?

6. DYNAMIKA PROCESU GRUPOWEGO

  • Rozpoznawanie faz rozwoju zespołu
  • Funkcje serwisowe i zadaniowe menedżera
  • Doświadczanie procesu grupowego
  • Doświadczanie warunków realizacji i kłopotów z realizacją zadań zespołu w każdej z faz procesu grupowego
  • Potrzeby zespołów w każdej fazie rozwoju

7. KIEDY SZEF MOŻE SOBIE PÓJŚĆ I ZOSTAWIĆ ZESPÓŁ?

  • Działania menedżera w różnych fazach
  • Nieadekwatne zachowania menedżera
  • Sztuka wpisywania się w potrzeby zespołu zadaniowego
  • Produktywność zespołu na różnych etapach rozwoju
  • PERFORM czynniki warunkujące wysokowydajny zespół

8. STYLE PRZYWÓDCZE

  • Zastosowanie adekwatnego stylu przywództwa
  • Jakie zachowania są pożądane od menedżera w różnych fazach życia zespołu
  • Kompetencje wspierające zespół zadaniowy
  • Czynniki niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania twojego zespołu

9. DIAGNOZA TWOJEGO ZESPOŁU

  • Określenie cyklu życia własnego zespołu
  • Określenie potrzeb własnego zespołu
  • Dostosowanie stylu zarządzania do potrzeb własnego zespołu
  • Diagnoza czynników wspierających i czynników do rozwoju dla menedżera
Szkolenia otwarte
28.09 - 29.09.2017
Warszawa
23.11 - 24.11.2017
Warszawa
Cena

1740 zł netto +23% VAT

Cena zawiera:

Uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Zarządzanie zespołem. Styl zarządzania i delegowanie zadań", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

 @ 1,740.00


Promocje

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
1.000 zł netto zamiast 1.740 zł netto (+23% VAT). Cena przy zgłoszeniu osoby prywatnej w ramach Ogólnopolskiego Projektu Kompetencyjnego "Profesjonalny Indywidualista 2016". WIĘCEJ


Pytania / Kontakt
Tel: 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Tel: 784 010 775 E-mail: olga.b@bonavigator.pl
Formularz

Szkoliliśmy

Szkolenia
Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wy...

Czytaj więcej

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi. C...

Czytaj więcej

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizac...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji...

Czytaj więcej

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Szkolenie Managerskie
"Motywowanie pracowników. Szkolenie managerskie" jest przeznaczone dla kadry managerskiej każdego szczebla zarządzającej zespołami pr...

Czytaj więcej

PRZYWÓDZTWO (LEADERSHIP). Szkolenie dla profesjonalnych managerów
Przywództwo (leadership) jest jednym z nowoczesnych modeli menedżerskich uzupełniających a czasami nawet wypierających tradycyjne sta...

Czytaj więcej

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do ro...

Czytaj więcej

TECHNIKI MOTYWACJI POZAFINANSOWEJ
Zapraszamy na szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem ...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE CZASEM. Szkolenie dla Managerów
Głównym celem szkolenia "Zarządzanie czasem. Szkolenie dla managerów" jest poszerzenie kompetencji managerów średniego ...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami k...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
Statystycznie około 70% projektów wdrażania zmian podejmowanych w przedsiębiorstwach ostatecznie nie prowadzi do założonych efekt&oac...

Czytaj więcej

Trenerzy
Dariusz Misztal
Trener - praktyk. Ekspert w dziedzinie zarządzania. Menedżer wyższego szczebla (Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Prokurent). Posiada pona...

Czytaj więcej

Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Bartosz Skierkowski
Trener - Praktyk. Menedżer działów personalnych i szkoleniowych. Ekspert w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania szkole...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Andrzej Zdanowski
Trener – Praktyk. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematów...

Czytaj więcej

Witold Zieliński
Trener praktyk, z wykształcenia pedagog i trener biznesu, z ponad 10 letnim doświadczeniem trenerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarz...

Czytaj więcej

Artykuły
SMART brzmi skutecznie

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...

Czytaj więcej

Czas, manager i 3 ćwiartki

Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...

Czytaj więcej

Kobieta szef. Bać się czy nie?

W świecie, w którym biznes przez długi czas był zdominowany przez mężczyzn coraz częściej słyszy się o tym, że kobiety obejmują st...

Czytaj więcej

Decyzje menedżerskie, czyli piramida strachu

W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...

Czytaj więcej

5 Zasad kierowania zespołem

Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...

Czytaj więcej

Skuteczna motywacja pracowników

Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...

Czytaj więcej

Zarządzanie pracownikami. Łatwo, prosto i przyjemnie? Przegląd stylów kierowania dla menedżerów

Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...

Czytaj więcej

Planowanie szkoleń w firmie – jak odróżnić rzeczywiste potrzeby od zachcianek?

Wyobraźmy sobie taką sytuację: Dyrektor dużego działu zgłasza swojemu partnerowi HR, że chciałby przeszkolić swoich najlepszych kierownik...

Czytaj więcej

Informacja zwrotna

Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...

Czytaj więcej

Wywiad z trenerem Pawłem Wojciechowskim

Jakie problemy dotyczące motywowania pracowników najczęściej nurtują uczestników twoich szkoleń?
Czytaj więcej

Porozmawiaj z nią... Menedżerskie style zarządzania

Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...

Czytaj więcej

Wirtualny Menedżer - czy nim jesteś?

Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...

Czytaj więcej

Wyznaczanie celów z zespołem

Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...

Czytaj więcej

Planowanie strategiczne - kto pyta... ten Strategic Quest Questions™ (SQQ)

Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...

Czytaj więcej

Czego pracownicy oczekują od lidera?

Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...

Czytaj więcej

Konflikt w zespole - rozpoznanie sytuacji

Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...

Czytaj więcej

Jak budować zaufanie w zespole?

Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...

Czytaj więcej

Key Performance Indicators (KPI) w rozwoju strategicznym

KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -