Marketing

Marketing to obszar funkcjonowania przedsiębiorstwa, który podlega bardzo szybkim zmianom. Rozwój technologii informacyjnych, zmiany zachowań klientów i konsumentów to zjawiska, z którymi musi się liczyć każdy marketer na każdym poziomie organizacyjnym.

Efektywność zaplanowanych i podjętych działań marketingowych jest bardzo często wynikiem poziomu kompetencji poszczególnych członków zespołu marketingowego. Szkolenia z marketingu proponowane przez ekspertów B&O NAVIGATOR skutecznie rozwijają i podnoszą kompetencje managerów i specjalistów marketingu. W trakcie szkoleń marketingowych dostarczamy również aktualnej wiedzy ze wszystkich obszarów nowoczesnego marketingu.

Za przygotowanie programów szkoleń z marketingu w B&O NAVIGATOR odpowiada zespół trenerów praktyków, ekspertów w zakresie różnych aspektów marketingu. Nasi trenerzy to managerowie marketingu z wieloletnim (kilkunastu i kilkudziesięcioletnim) doświadczeniem zawodowym i biznesowym. Nie wyobrażamy sobie sytuacji, w której szkolenie z marketingu prowadziłbym trener teoretyk marketingu.

Wysoką jakość i efektywność szkoleń z marketingu realizowanych przez B&O NAVIGATOR gwarantuje połączenie praktyki i doświadczenia zawodowego trenerów z warsztatowym modelem prowadzenia szkoleń. W trakcie szkoleń z marketingu uczestnicy są angażowani do aktywnego udziału w szkoleniu. Cele szkoleń koncentrują się nie tylko wokół wiedzy ale w dużej mierze na zdobywaniu przez uczestników nowych bądź podnoszeniu już posiadanych umiejętności.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą merytoryczną szkoleń marketingowych B&O NAVIGATOR.

 

NEWSLETTER


g -

Szkolenia

Artykuły

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Was zachęcić do pobudzenia wyobraźni i kreatywności, aby Wasze rozwiązania przynosiły długofalowe efekty i żebyście z zachwytem stwierdzili , że sukces można osiągnąć też bez ciągłego obniżania cen. Czy jest to możliwe? Moim najlepszym przykładem obejścia obniżk...

Więcej
Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. Kiedy porównywane są wyniki sprzedaży zdecydowanym zwycięzcą jest Coca-Cola? Jak to możliwe, że napój, którego walory smakowe i parametry organoleptyczne oceniane są wyżej nie jest liderem rynkowym? Mimo posiadanej wiedzy w tym z...

Więcej
Trade marketingowe strategie sprzedaży produktów w różnych sieciach dystrybucji

Jak można skutecznie sprzedawać produkty w sieciach tradycyjnej i marketowej? Czy to jest w ogóle możliwe? Jakie strategie i taktyki przyjąć? Również tymi zagadnieniami będziemy zajmowali się podczas szkolenia z „Trade marketingu”. A oto przykład polskiego oddziału globalnej korporacji … ...

Więcej
Trade marketingowe strategie sprzedaży produktów w różnych sieciach dystrybucji

Jak można skutecznie sprzedawać produkty w sieciach tradycyjnej i marketowej? Czy to jest w ogóle możliwe? Jakie strategie i taktyki przyjąć? Również tymi zagadnieniami będziemy zajmowali się podczas szkolenia z „Trade marketingu”. A oto przykład polskiego oddziału globalnej korporacji … Ten sam efekt obserwuję obecnie w polskim przedsiębiorstwie branży spożywczej wytwarzaj...

Więcej
Trade marketing okiem Tomasza Dyby

Trade marketing to „wszelkie działania marketingowe zwiększające popyt na produkty lub usługi w kanale dystrybucji.” Z jednej strony są to działania skierowane na push, które mają głęboki sens, ale wyłącznie z punktu widzenia walki konkurencyjnej z innymi dostawcami, poziomu penetracji kanału dystrybucji, niechęci czy obawy przed zmianą dotychczasowych przyzwyczajeń zakupowych aktoró...

Więcej
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przedwcześnie wielu z nich spisało to narzędzie na straty. Rozwój bankowości mobilnej może upowszechnić wiedzę o kodach QR i dać im nowe życie w zastosowaniach marketingowych. ...

Więcej
Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny asortyment wydawał się kluczem do sukcesu. Co chwila klienci i konsumenci byli zaskakiwani nowościami. Marka była znana i rozpoznawalna. Produkty szeroko dostępne - wykorzystano potencjał dostępnych kanałów dystrybucji, no może z wyjątkiem jednego, ale przynajmniej wiadom...

Więcej
Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem szeregu błędów w procesie konstruowania przekazu reklamowego w tak wymagającej dziedzinie, jaką jest reklama społeczna. ...

Więcej
Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż pojawiają się innowacyjne zastosowania podstawowych przewag internetu. Powstają zupełnie nowe rodzaje działań: Viral Marketing, Social Media Marketing, Search Engine Marketing i wiele, wiele innych. Dla osób pracujących w branży interactive ogrom możliwości z pewnością...

Więcej

Referencje

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek

W dn. 10-11 grudnia pracownicy naszej firmy wzięli udział w szkoleniu marki B&O Navigator " Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedażu ." prowadzonym przez Pana Tomasza Dybę . ...

Więcej