Szkolenia z obsługi klienta

Obsługa klienta jest czynnikiem wpływającym na wizerunek firmy czy instytucji. Tylko zadowolony, z jakości obsługi klient może zostać stałym odbiorcą (konsumentem) produktów i usług i rekomendować dalej firmę, markę czy produkt.

Jak prawidłowo obsługiwać klientów? Jak podnosić ich zadowolenie? Jak budować wizerunek firmy dbającej o potrzeby i oczekiwania klientów? Pytania na te i wiele innych pytań otrzymują uczestnicy szkoleń z zakresu obsługi klienta. Profesjonalnie organizujemy je w firmie szkoleniowej B&O Navigator w Warszawie.

Szkolenia z zakresu obsługi klienta kierujemy przede wszystkim do pracowników działów, których codzienne obowiązki opierają się na kontakcie z klientem. Osobom, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta, dostarczamy unikalnej wiedzy i umiejętności w rozpoznawaniu i rozumieniu ich potrzeb.

Obsługa klienta wymaga przede wszystkim umiejętności komunikacyjnych, dlatego też szkolenia prowadzone przez trenerów B&O NAVIGATOR mają charakter warsztatowy, angażujący poprzez ćwiczenia i scenki uczestników zajęć.

Oferowane szkolenia dostarczają wiedzy o zasadach i standardach profesjonalnej obsługi klienta

Celem szkoleń z obsługi klienta jest przygotowanie pracowników do umiejętnej obsługi klienta, rozwijanie umiejętności zdobywania informacji o potrzebach klienta, przekazywanie wiedzy o technikach i narzędziach stosowanych w obsłudze klienta, rozwinięcie umiejętności budowania dobrego kontaktu z klientem i nauka budowania relacji z klientem opierających się na zrozumieniu jego potrzeb.

Korzyści dla firm biorących udział w szkoleniach z obsługi klienta to między innymi wzrost jakości obsługi klientów, zmniejszenie liczby reklamacji, wzmocnienie postawy proklienckiej oraz wzrost lojalności klientów. Dodatkowo, uczestniczący w szkoleniach z obsługi klienta pracownicy, zyskują cenne umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji z klientem i skutecznego reagowania w kontakcie z trudnymi klientami.

Szkolenia skoncentrowane są na wykształceniu i utrwaleniu proklienckiej postawy

Szkolenia z obsługi klienta dostarczają niezbędnej wiedzy o zasadach i standardach profesjonalnej obsługi klienta. W trakcie szkoleń z obsługi klienta rozwijane są kompetencje i umiejętności pracowników zajmujących się obsługą klientów indywidualnych i biznesowych. Szczególną uwagę podczas szkoleń zwracamy na wykształcenie i utrwalenie właściwej proklienckiej postawy.

Organizowane przez firmę szkoleniową B&O Navigator w Warszawie szkolenia prowadzone są przez TRENERÓW-PRAKTYKÓW wyposażonych w unikalną wiedzę i wieloletnie doświadczenie. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym programem dostępnych szkoleń z zakresu obsługi klienta.

NEWSLETTER


g -

Szkolenia