Szukając konkretnego szkolenia patrzymy najpierw co jest – rozpoznajemy MARKĘ – firma dostarczająca szkolenie – znana na rynku, ma renomę, więc napewno będzie rzetelnie.. więc sprawdzamy ofertę i program więc TRENERA, a potem czy nas na to stać, czy możemy sobie na ten luksus pozwolić... CENA – jeśli tak to tylko upewniamy się w swojej decyzji; „tak, chcę uczestniczyć w tym szkoleniu i zapłacę każdą cenę jeśli wiem, że osiągnę to, co zamierzam!” Marka nieznana – niepewność i pieniądze wyrzucone w błoto, trener niekompetentny – to samo.. W odwrotną stronę to działa również – jeśli już raz zapoznamy się z TRENEREM, który „pociąga tłumy”, nasz wizerunek MARKI jest lepszy, wyraźniejszy, a CENA przestaje mieć znaczenie – zapłacimy każdą, byle cel osiągnąć.
Sprawdź naszą ofertę szkoleń