Dnia 12.12.2011r. firma „B&O Navigator Firma Szkoleniowa sp. z o. o.” przeprowadziła
szkolenie zamknięte pt. „Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta”. Osobą prowadzącą szkolenie był
Pan Paweł Wojciechowski.
Szkolenie spełniło nasze oczekiwania i doskonale wpisało się w zakres codziennych zadań
pracowników Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta. Prowadzący przekazał wiedzę w sposób
klarowny i zrozumiały dla uczestników, prezentowane ćwiczenia pozwoliły przekazaną wiedzę
wykorzystać w praktyce.
Rekomenduję system i sposób szkolenia prowadzonego przez Pana Pawła Wojciechowskiego.
Z poważaniem,
Szymon Michałowski
Kierownik Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
TOYOTA MATERIAL HANDLING POLSKA