Techniki Motywacji Pozafinansowej.


W dniu 14 listopada 2012 roku gościliśmy uczestników dwóch szkoleń. „Menedżerskie Techniki Motywacji” oraz „Prospecting dla Handlowców, czyli jak pozyskać nowych klientów”
Pierwsze szkolenie poprowadziła trenerka Dorota Dańczak-Król, która pomogła uczestnikom zrozumieć że na motywację pracownika składa się wiele czynników i jak się okazuje w praktyce- pensja nie jest jedynym i czasem wystarczającym motywatorem. Pani Dorota została oceniona na 4,67 w skali 1-5. Na tym szkoleniu klientom najbardziej podobało się:

„Przykłady różnych sytuacji II część szkolenia bardziej konkretnie i rzeczowo”
 „Zajęcia praktyczne.”
„Możliwość dzielenia się spostrzeżeniami .”
„Rady Trenera.”
„Omawiane zagadnienia i tematy które zostały poruszone”
„Bez zastrzeżeń
„Profesjonalnie i przyjemnie
„Motywacja w pięć minut
„Informacje które mogę wykorzystać w pracy swojej.
„Praca w grupie, przykłady z życia”


W drugim szkoleniu tego dnia „Prospecting dla Handlowców, czyli jak pozyskać nowych klientów” pomogło opanować  tajniki zdobywania nowych klientów. Jasne stało się zatem jakie elementy są kluczowe w relacji z klientem i co tak naprawdę go przekonuje. Na pytania m.in. jak się przygotować i jak zarządzać procesem prospectingu nasz Trener-Praktyk Pan Paweł Wojciechowski odpowiedział uczestnikom podczas swoich warsztatów. Pan Paweł zdobył ocenę 4,96 (w skali 1-5).  Tak uczestnicy ocenili naszego trenera:

„Bardzo dobre merytorycznie szkolenie, wiedzę wykorzystam w pracy”
„Wysoka jakość prowadzonego szkolenia, bardzo dobry przekaz prowadzącego”
„Bardzo profesjonalny duża wiedza i doświadczenie”
„Wysoka jakość i zawartość merytoryczna.”
„Jasny przekaz”
„Bardzo przyjemny, zdystansowany Pan który bardzo jest profesjonalny sposób prowadzenia szkolenia. Jeszcze bardzo elokwentny, czego zazdroszczę.”

     
Szkolenia zostały zorganizowane w ramach projektu Dofinansowane Szkolenia Otwarte. Zapraszamy do odwiedzenia harmonogramu najbliższych szkoleń.

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły