drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. PSYCHOLOGIA KLIENTA


O szkoleniu


Psychologia sprzedaży, to wyjątkowe szkolenie, podczas którego zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające lepiej zrozumieć zachowania, potrzeby i motywacje twoich klientów. Doświadczeni handlowcy, którzy odnieśli sukces w sprzedaży i doprowadzali do zawarcia kontraktów z klientami w sytuacjach, które inny uznali za beznadziejne wiedzą, że znajomość psychologii sprzedaży i klienta połączona ze świadomym wykorzystaniem psychologicznych mechanizmów komunikacji, wywierania wpływu jest najskuteczniejszą techniką sprzedaży.

Grupa docelowa szkolenia "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta"

Od ponad 19 lat skutecznie wpieramy rozwój kompetencji sprzedażowych managerów i specjalistów działów handlowych B2B i B2C. Nasze doświadczenie pozwala na nam zarekomendować szkolenie "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta":

  • Managerom sprzedaży, Key Account Managerom, Specjalistom sprzedaży i Przedstawicielom Handlowym działającym na rynkach B2B.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta" zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii społecznej, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć i wykorzystać motywacje oraz zachowania klienta do realizacji celów w sprzedaży i obsłudze klienta.

Szkolenie "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta" pozwoli Ci na:

  • Rozpoznanie własnego stylu komunikacji interpersonalnej i dostosowanie go do stylu komunikacji i typu klienta.
  • Zdobycie / podniesie umiejętności sprzedażowych związanych z metodami otwierania negocjacji, nowoczesnej analizy potrzeb klienta, zbijania obiekcji klienta, prezentowania oferty, argumentacji sprzedażowej, wywierania wpływu.
  • Lepsze kontrolowanie emocji w procesie sprzedaży.
  • Poznanie skutecznych technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach w sprzedaży.

Metoda prowadzenia szkolenia "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta"

Szkolenie "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta" ma charakter praktycznego warsztatu skoncentrowanego na nabyciu nowych / podniesieniu umiejętności skutecznej sprzedaży z wykorzystaniem zasad i mechanizmów psychologii społecznej. Podczas szkolenia weźmiesz udział w ćwiczeniach indywidualnych, pracy w małych grupach, ćwiczeniach zespołowych i scenkach. Będziesz rozwiązywał/-a testy i brał/-a udział w dyskusjach moderowanych i burzach mózgów. Podsumowaniem każdego modułu warsztatowego będę krótkie mini-wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera.

2 wygodne formy realizacji szkolenia "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta"

  • Szkolenie zamknięte w siedzibie Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 5 - 12 osobowych. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę sprzedaży w przedsiębiorstwie klienta. W celu uzyskania wyceny i oferty prosimy o kontakt firma@bonavigator.pl.
  • Szkolenie online. Profesjonalne szkolenie online / webinar dla Twojego zespołu lub firmy. Prowadzone w oparciu o dedykowany program szkolenia.

Program szkolenia


1. KIM JESTEŚMY? Z KIM PRACUJEMY?

  • Rozpoznanie własnego profilu w komunikacji
  • Typologia klienta wg dr D. Merill
  • Style komunikacyjne - jak je stosować i dostosować do klientów
  • Rodzaje komunikacji - kontakt z klientem (email, telefon, spotkanie)

2. TECHNIKI SPRZEDAŻY DOSTOSOWANE DO WSPÓŁCZESNEGO KLIENTA

  • Metody otwierania negocjacji
  • Zasady współczesnej analizy potrzeb
  • Techniki pracy z obiekcjami
  • Style prezentacji i argumentacji
  • Techniki wpływu społecznego wg Robert Cialdini

3. TRENING KOMPETENCYJNY

  • Radzenie sobie z emocjami
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • Postawa asertywna w kontaktach z klientami

4. BUDOWANIE STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ

  • Praca z bazami danych CRM - wykorzystanie danych w procesie budowania strategii
  • Ustalanie własnych celów sprzedażowych i finansowych

Szkolenie "Psychologia sprzedaży. Psychologia Klienta" poprowadzi:

Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!