drukuj

b_form
 @ 985.00
b_form

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo


O szkoleniu


Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo).

Masz tylko pierwszych 11 sekund, aby w nowym towarzystwie, podczas spotkania z klientem, negocjacji, na rozmowie w sprawie pracy, czy pierwszej randki zrobić takie pierwsze wrażenie, na jakim ci zależy.

Myślisz, że wiesz, JAK się zaprezentować? Myślisz, że wiesz CO chcesz zaprezentować? A jeśli się mylisz? Jeśli to, co uważasz za godne pokazania wcale tym nie jest? Jeśli wykonasz prawidłowo wszystkie techniki autoprezentacyjne i wcale nie osiągniesz zamierzonego efektu? Czy to w ogóle możliwe? Zdecydowanie tak. Od czego więc zacząć?

Nie ma skutecznego treningu autoprezentacji bez coachingowej analizy Twoich mocnych i słabych stron. Bez coachingowej analizy do jakich szans i zagrożeń je wykorzystać. Bez coachingowej diagnozy twojej osobowości. Kiedy już znajdziesz w sobie to, co ważne, to co wyróżnia Cię spośród innych, to w czym jesteś dobry możesz zacząć zgłębiać tajniki autoprezentacji. Dopiero wtedy przy ich użyciu będziesz mieć wpływ na opinię innych.

Ludzie budują swoją opinię o Tobie na podstawie pierwszego wrażenia, które wywołasz u nich swoimi gestami, ubiorem (komunikacja niewerbalna) i tym, co powiesz (komunikacja werbalna) - jednym słowem swoją autoprezentacją.

W ciągu pierwszych 11 sekund, dzięki psychologicznemu mechanizmowi pierwszego zostaną ci przypisane cechy i zachowania, które posiadasz lub nie. Zawsze, podkreślam zawsze, wywołasz tzw. "efekt halo". Może być on dwojaki:

  • powstanie wokół ciebie "efekt aureoli" czyli nowo poznana osoba przypisze Ci same pozytywne cechy, będzie chciała utrzymywać z Tobą kontakt, obdarzy cię zaufaniem, będzie chciała z pracować itd.

lub

  • pierwsze wrażenie zmieni się w "efekt Golema". Zostaną Ci wtedy przypisane negatywne cechy charakteru i zachowania (choć wcale ich nie masz!). Twoje ewentualne "wpadki" będą wyolbrzymiane i publicznie wytykane.

Sam sobie odpowiedz, którą opcję wolisz. Być w relacjach z ludźmi otoczony "efektem aureoli" czy "efektem Golema”?

Bez trudu zauważysz, że "ludzie sukcesu", to osoby robiące na innych dobre pierwsze wrażenie. Jednak nie jest to jedynie dzięki rozwiniętej umiejętności autoprezentacji, ale przede wszystkim za pomocą silnej samoświadomości CO należy prezentować. To JAK to zrobimy i uzyskamy "efekt aureoli" pozwoli nam na świadome kreowanie wizerunku:

  • Pracownika, o którego "biją się" pracodawcy.
  • Handlowca, od którego chcą kupować klienci.
  • Managera, z którym warto pracować, bo jest świetnym szefem.
  • Eksperta, z którego zdaniem należy się liczyć, bo jest świetnym fachowcem.
  • Energicznego człowieka sukcesu, z którym warto robić biznes.
  • Spokojnego i wyważonego mentora, któremu można zaufać.
  • Kobiety / mężczyzny, która /-y ma powodzenie u płci przeciwnej.
  • Każdego innego, który Ci przyjdzie ma myśl.

Jestem bardzo ciekawa na jakim wizerunku, zależy tobie?

Możesz wywrzeć takie pierwsze wrażenie, na jakim Ci zależy. Potrzebujesz do tego poznania swoich kluczowych kompetencji oraz poznania sposoby, w jaki należy dokonywać ich autoprezentacji.
Kiedy spotkamy się na moim szkoleniu z autoprezentacji, z moja pomocą znajdziesz w sobie wyróżniające cię cechy, które są warte by się nimi podpierać w komunikacji autoprezentacyjnej. Krok po kroku będę prowadziła Cię przez tajniki autoprezentacji i budowania pierwszego wrażenia. Pomogę Ci rozwinąć umiejętności i przekażę całą moją wiedzę o autoprezentacji i pierwszym wrażeniu.

Kogo zapraszam na szkolenie "Autoprezentacja. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo":

Przede wszystkim Ciebie, bo na pewno masz pomysł na to jakie i na kim chcesz zrobić pierwsze wrażenie. Możesz być:

  • Właścicielem firmy.
  • Managerem.
  • Handlowcem.
  • Negocjatorem.
  • Pracownikiem.
  • Osobą szukającą pracy.

Ważne żebyś chciał / -a profesjonalnie i świadomie posługiwać się umiejętnością autoprezentacji.

A jeżeli nie jesteś przekonany / -na, że warto spotkać się ze mną na szkoleniu z autoprezentacji, to zawsze możesz do mnie zadzwonić lub napisać.
Beata J. Grabiańska
Trener / Coach - Ekspert ds. Projektów Rozwojowych

Twoje szkolenie z autoprezentacji i pierwszego wrażenia może mieć różną formę:

1. Szkolenie otwarte - terminy miejsca znajdziesz w prawej kolumnie strony.
2. Szkolenie zamknięte. Jeżeli w Twojej firmie znajdzie się grupa kilku osób, równie otwartych na rozwój jak Ty, to przyjadę do was w uzgodnionym terminie.
3. Szkolenie 1 na 1 (szkolenie indywidualne). To bardzo dyskretna i efektywna forma szkolenia z elementami coachingu. Termin i miejsce ustalam indywidualnie.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu z autoprezentacji postaram się (a może dopilnuję) żebyś:

  • Odnalazł /-a w sobie swoje wyróżniki i mocne strony.
  • Zdał /-a sobie sprawę ze swoich słabych stron i wiedział /-a w jaki sposób ich nie eksponować.
  • Wypracował /-a indywidualną i jak najlepszą metodę autoprezentacji swojej osoby (to, będzie nasza praca indywidualna).
  • Odnalazł /-a (pomogę Ci w tym) w sobie atuty, które warte są prezentacji i nauczył /-a się je eksponować (przetrenuję, to z Tobą. Ok?).
  • Spojrzał / -a na Siebie jako osobę godną sukcesu (spodoba Ci się to, zobaczysz).
  • Opanował /-a skuteczne techniki, metody, triki autoprezentacji (podzielę się z Tobą moimi, które stosuję z sukcesem od lat).
  • Poznał /-a pułapki autoprezentacji i nauczył/-a się ich unikać (nie zależy nam na "efekcie Golema". Prawda?).
  • Nauczył /-a się bardzo skutecznych choć niekonwencjonalnych technik wywierania wpływu swoim wrażeniem (to, będzie Twoja "tajna broń").

Program szkolenia


1. ANALIZA SWOT WŁASNEGO "JA"

  • Mocne strony
  • Słabe strony
  • Twoje szanse
  • Twoje zagrożenia
  • "Zupa pomidorowa"- chcę nią być, czy nie chcę?

2. CO TO JEST AUTOPREZENTACJA I CO NA NIĄ WPŁYWA?

  • Pojęcie autoprezentacji
  • Samoocena
  • Motywy autoprezentacyjne

3. NORMY AUTOPREZENTACYJNE

  • Dobre obyczaje
  • Skromność
  • Konsekwencja
  • Norma uprzejmej uwagi
  • Normy specyficzne do kontekstu

4. ROLA AUTOPREZENTACJI

  • Odróżnienie się od otoczenia
  • Określenie siebie i taktyki
  • Oddziaływanie interpersonalne
  • Ochrona i bezpieczeństwo

5. WARTOŚCI ISTOTNE DLA ODBIORCÓW AUTOPREZENTACJI

  • Atrakcyjność fizyczna
  • Umiejętność wzbudzania uwagi
  • Zgodność opinii
  • Autopromocja
  • Wytężony wysiłek

6. KOMUNIKACJA WERBALNA

  • Nadawca - przekaz - odbiorca
  • Pułapki procesu komunikowania się
  • Zgubna rola interpretacji

7. ZACHOWANIA NIEWERBALNE

  • Wyrażanie emocji
  • Wygląd zewnętrzny
  • Gesty i sposób poruszania się
  • Zapach

8. WSPARCIE AUTOPREZENTACJI

  • Pławienie się w odbitym blasku
  • Usuwanie się z cienia porażki
  • Polerowanie i retuszowanie
  • Efekt "psst"

9. POWSZECHNIE STOSOWANIE TAKTYKI AUTOPREZENTACYJNE I ICH SKUTECZNOŚĆ

  • Opisywanie siebie
  • Wyrażanie postaw
  • Publiczne atrybucje
  • Pamięciowe manipulacje
  • Zachowania niewerbalne
  • Kontakty społeczne
  • Konformizm i uleganie
  • Dekoracje rekwizyty i oświetlenie

10. SPOSTRZEGANIE OSÓB JAKO ŹRÓDŁA INFORMACJI O LUDZIACH

  • Zachowanie
  • Wygląd fizyczny
  • Kontekst

11. DRESS CODE CZYLI:

  • Jak się ubierać i kiedy?
  • Jaki makijaż na jaka okazję?
  • Krawat czy muszka?
  • Spodnie czy spódnica i dlaczego to ważne?
  • Co jest oceniane u kobiet?
  • Co jest ocenianie u mężczyzn?

12. NIEKONWENCJONALNE TECHNIKI WYWIERANIA WRAŻENIA

  • Techniki pracy nad samooceną
  • Techniki lingwistyczne, zjednujące słuchaczy
  • Techniki niewerbalne, wywołujące pożądanie wrażenie
Szkolenia otwarte
23.11.2018
Gdańsk
07.12.2018
Lublin
Cena zgłoszenia biznesowego

985 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 985.00

Cena zawiera:

Uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Autoprezentacja. Zarządzanie pierwszym wrażeniem i efektem halo", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Ostateczne terminy nadsyłania zgłoszeń:
  • 9 listopada, dla szkolenia z autoprezentacji w Gdańsku.
  • 23 listopada, dla szkolenia z autoprezentacji w Lublinie.
Uwaga!

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2018"

550 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i poznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
SZKOLENIE Z ZARZĄDZANIA CZASEM DLA MENADŻERÓW
Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu l...

Czytaj więcej

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wy...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji...

Czytaj więcej

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do ro...

Czytaj więcej

TRENING ANTYSTRESOWY I ZARZĄDZANIE STRESEM
Trening antystresowy i zarządzanie stresem to propozycja szkolenia (treningu) przeznaczonego dla wszystkich, którzy są świadomi wpływ...

Czytaj więcej

TRENING ASERTYWNOŚCI
Trening asertywności polecamy wszystkim osobom, które chcą nabyć lub doskonalić umiejętności związane bezpośrednio z zachowaniami ase...

Czytaj więcej

Trenerzy
Beata J. Grabiańska
Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezente...

Czytaj więcej

Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Anna Ritter
Trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managersk...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Artykuły
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...

Czytaj więcej

Efekt halo a pierwsze wrażenie

Osoby wędrujące po górach miały być może okazję, aby zaobserwować tzw. widmo Brockenu czyli własny cień na chmurze poniżej wędrowc...

Czytaj więcej

Jak wywołać dobre pierwsze wrażenie?

Pierwsze 15 sekund spotkania to często najważniejsze sekundy, podczas których wszystko się rozgrywa i decyduje: sukces lub porażka...

Czytaj więcej

Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym

Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...

Czytaj więcej

5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...

Czytaj więcej

Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...

Czytaj więcej

SMART brzmi skutecznie

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...

Czytaj więcej

Czas, manager i 3 ćwiartki

Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Jak być mniej zestresowanym i skuteczniejszym managerem?

Uczestników szkoleń, jakie prowadzę, łączy jedno: wszyscy narzekają na nieustanny brak czasu i przytłoczenie ilością obowiązk&oacu...

Czytaj więcej

Informacja zwrotna

Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...

Czytaj więcej

Poskromić czas, ... czyli innowacyjne techniki zarządzania czasem dla managerów

Zarządzanie czasem jest jedną z kluczowych umiejętności, które decydują o sukcesie lub porażce na stanowisku managera. Przy czym w...

Czytaj więcej

Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem

Biologiczny mechanizm „walki lub ucieczki” został wykształcony w toku ewolucji, aby chronić nas m.in. przed atakiem dzikich z...

Czytaj więcej

Sztuka prezentacji jest umiejętnością - można się jej nauczyć!

Z naszego doświadczenia wiemy, że najlepszą metodą nauki jest obserwacja własnych wystąpień. Tylko taka forma pracy szkoleniowej pozwala ...

Czytaj więcej

Podstawy radzenia sobie ze stresem

W dzisiejszych czasach żyjemy pod ogromnym napięciem… Tak zwykle zaczyna się większość artykułów, książek i naszych rozm&oa...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -