Szkolenia z category managementu


Szkolenia category ManagementEfektywne zarządzanie kategoriami produktów i asortymentem jest oczywistym wyzwaniem managerów zarówno po stronie producenta jak i kanału dystrybucji. Dogłębna analiza klienta, otoczenia, konkurentów jest naszym sprzymierzeńcem. Wprowadzanie w firmie przedstawionych podczas szkolenia narzędzi przynosi znaczne zwiększenie wyników sprzedaży.

Uczestnicy biorący udział w szkoleniu Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktu) mogą spodziewać wielu ciekawych case study z takich firma jak:

Reckitt Benkiser, Michelin, Sokołów, TBD, Cardiff (struktura category management), Tesco, Lidl, Samsung, Philips, Sony, Panasonic, Cola Cao, Nesquik, Merten, Bacardi, E.Wedel.

Wezmą udział w ćwiczeniach, dotyczących m.in:

CM workflow, ustalenie ról kategorii i strategii podkategorii, tworzenie taktogramu, przykłady strategicznego, rocznego, kwartalnego i dziennego zarządzania kategorią, roczny i tygodniowy kalendarz CM, mix asortymentowy CM, określenie atrakcyjności rynku, mapy strategiczne, analiza portfela klientów, pozycjonowanie kategorii i asortymentu na matrycach strategicznych, narzędzia zwiększenia sprzedaży, tworzenie planów sprzedaży, MBO.

Zapraszamy do zapoznania z pełnym programem szkolenia z category management-u - dalej

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły