Jeśli z jakiegoś powodu nie uczestniczyłeś w tych szkoleniach, to teraz masz na to szanse. Skorzystaj z okazji. Podczas szkoleń chcemy Was nauczyć praktycznego zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną oraz dopasowanie zespołu handlowego do niej. Ponadto, omówimy zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedaży oraz kompleksowym zarządzaniem zespołem handlowców. Przedstawimy również praktyczne rozwiązania w sytuacjach systematycznej malejącej sprzedaży.
Szkolenia przeznaczone dla menedżerów handlowych, menedżerów sprzedaży, menedżerów d.s. kluczowych klientów, handlowców, etc
Listopad 2011r. | |||
BUSINESS TO BUSINESS. Techniki Sprzedaży i Negocjacje Handlowe | 07-08 Listopada 2011 | Warszawa | ![]() |
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego | 24-25 Listopada 2011 | Warszawa | |
TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI | 28 Listopada 2011 | Warszawa |