Psychologiczne podejście do klienta


W procesie sprzedaży kluczą rolę odgrywa powstała relacja z klientem. Dobrze rozpoczęta współpraca jest inwestycją w przyszłość. Na co zwracać uwagę podczas kontaktu? Szkolenie w ramach Dofinansowanych Szkoleń OtwartychPsychologia Sprzedaży” ma na celu zwiększenia świadomości psychologicznej działań sprzedażowych. Terener-praktyk Pan Waldemar Wawerski dnia 23.05.2012 w Warszawie poprowadził warsztaty, podczas których uczestnicy zapoznali się z różnymi sposobami podejścia do klienta, wywierania wpływu i przekonywania. Odpowiednia mowa ciała, sposób argumentacji, dostosowywanie się do potrzeb i oczekiwań klienta to jedne z wielu kluczowych czynników sukcesu sprzedawcy. Pan Waldemar, który otrzymał ocenę 4,79 (skala 1-5), przygotował zainteresowanych do efektywnej drogi pozwalającej usłyszeć „tak” od swojego klienta.
 
Komentarze uczestników:
 
„Bardzo przejrzyste i konkretne przekazywanie informacji.
Wiedza przekazana w przystępny sposób bez nudzenia.
Ciekawe rzeczy, Waldemar ma dużo przykładów i lepiej wtedy wiedza wchodzi.
Trener bardzo dobrze przygotowany, nie było tematu na jaki nie umiałby udzielić odpowiedzi.
Praktyczna zajęcia, dobrze przygotowane, dobry sposób zaangażowania uczestników.”
 
Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem najbliższych Dofinansowanych Szkoleń Otwartych.

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły