Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi to temat szkolenia, które pomaga zrozumieć tajniki obsługi klienta kluczowego, które umożliwiają zbudowanie długotrwałej i owocnej współpracy. Jasne stanie się za tym jakie elementy są najważniejsze w relacji z klientem i jak zidentyfikować klienta strategicznego. Na pytania m.in. jak się przygotować i jak zarządzać tym procesem nasz Trener-Praktyk Pan Paweł Wojciechowski opowiedział uczestnikom podczas swoich warsztatów. Szkolenie miało miejsce w Warszawie dniu 7 marca 2012 roku, a Pan Paweł zdobył ocenę 4,70 (w skali 1-5).
Na szczególną uwagę zasługują liczne i konkretne przypadki poddane analizie, które przybliżają podejście do klienta kluczowego. Uczestnikom także podobała się duża wiedza i otwartość prowadzącego oraz przede wszystkim ćwiczenia wymagające wykorzystania nowych informacji.
Komentarze:
„Wiadomości poparte przykładami/analiza pozwala na jasne wnioski.”
„Bardzo konkretnie, dostosowane do potrzeb, zaangażowanie uczestników szkolenia.”
„Bardzo dobrze przygotowany do prowadzenia szkolenia.”
Szkolenie zostało zorganizowane w ramach projektu Dofinansowane Szkolenia Otwarte. Zapraszamy do odwiedzenia harmonogramu najbliższych szkoleń.