ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY.




Podczas szkolenia „ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego”, które odbyło się w dniach 5-6.09.2013 uczestnicy zdobyli wiedzę na temat umiejętności związanych z planowaniem, analizą i zarządzaniem strategicznym sprzedażą oraz tworzeniem i zarządzaniem zespołem handlowych.

Jednym z kluczowych elementów warsztatów była gra strategiczna MARSHMALLOW CHALLENGE, podczas której dowiedzieli się jak ważne jest niestandardowe podejście oraz „otwarty umysł” przy tworzeniu i planowaniu strategii sprzedażowej.

Po raz kolejny możemy pochwalić się bardzo dobrymi ocenami i opiniami po szkoleniu, które poprowadził Mauricio Vargas Tapias – trener z 15 letnim praktycznym doświadczeniem biznesowym.

Trzymamy kciuki, aby umiejętności, które zdobyli uczestnicy podczas szkolenia, pomogły im w rozwijaniu kompetencji „idealnego” Dyrektora Handlowego.

Ogólna ocena szkolenia to 4,83 w 5 stopniowej skali.

Zdjęcia ze szkolenia można obejrzeć tu: Pinterest

Poniżej oceny uczestników:

Średnia ocena szkolenia: : 4,83

Wiadomości: 4,67
Przygotowanie do zajęć: 5,00
Sposób prowadzenia zajęć: 4,83

Uzasadnienie ocen:

  1. „Bardzo kompetentny i świetnie prowadzący trener”
  2. „Pozytywne podejście do potrzeb uczestników, dobra relacja, dobra komunikatywność i sposób przekazania informacji. Duża wiedza teoretyczna, jak i praktyczna”
  3. „Bardzo dobre przygotowane i prowadzone szkolenie”
  4. „Bez zastrzeżeń”
  5. „Dobry trener przygotowany praktycznie”



Klientom najbardziej podobało się:

  1. „Inne spojrzenie niż zarządzanie sprzedażą”
  2. „Wiadomości praktyczne i przekaz”
  3. „Przedstawienie sposobu planowania i wdrożenia strategii sprzedaży”
  4. „Dużo twardej wiedzy”
  5. „Praktyczne przykłady (exel)

 

 

 

 

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
Trenerzy
Artykuły