Jest wiele szkoleń z technik sprzedaży, które należy wybrać? Oczywiście te sprawdzone i efektywne. Takie jak zorganizowane przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa w dniu 30 stycznia szkolenie otwarte "Techniki Efektywnej Sprzedaży", które zostało docenione przez uczestników najwyższą możliwą notą - średnią 5,00 w skali 1-5.
Trener prowadzący szkolenie - p. Paweł Wojciechowski otrzymał w anonimowej i dobrowolnej ankiecie przeprowadzonej wśród uczestników pod koniec szkolenia najwyższą ocenę – 5,00 we wszystkich trzech badanych obszarach tj. przekazywanych wiadomości, przygotowania do szkolenia i sposobu prowadzenia szkolenia.
Wszyscy uczestnicy zajęć zgodzili się z tym, że szkolenie spełniło ich oczekiwania, jest godne zarekomendowania innym osobom z ich firm oraz że nabytą wiedzę i umiejętności wykorzystają w pracy z klientami.
Swoje oceny uczestnicy szkolenia z technik sprzedaży uzasadniali następująco:
"Zajęcia odbywały się w bardzo miłej sympatycznej atmosferze",
"Spójne i zorganizowane",
"Duża ilość wiedzy",
"Szkolenie rzeczowe",
"Zdobycie spojrzenia na klienta z innej strony".
Już teraz zapraszamy wszystkich zainteresowanych zdobyciem umiejętności z zakresu efektywnych technik sprzedaży na kolejną, marcową edycję szkolenia "Techniki Efektywnej Sprzedaży" lub do zorganizowania szkolenia zamkniętego w swojej firmie.
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...