25 września szkoleniem "Telemarketing dla Handlowców" udanie zadebiutowała w roli trenera Anna Ritter, aktywny zawodowo manager w ponad 15 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie sprzedaży, negocjacji i zarządzania. Z wykształcenia psycholog biznesu.
Prowadząc szkolenie z telemarketingu połączyła w spójną całość swoje doświadczenia biznesowe z wiedzą na temat psychologii zachowań klientów. Zostało to docenione przez uczestników szkolenia „Telemarketing dla Handlowców” nasza trenerka otrzymała najwyższą, możliwą ocenę 5,00 we wszystkich trzech aspektach zajęć (wiedzy, przygotowania i sposobu prowadzenia szkolenia).
Swoje noty nasi Klienci uzasadnili następująco:
"Praktyka, praktyka, praktyka + świetne przygotowanie",
"Miły i otwarty trener",
"Miły trener, konkretny",
"Dobrze rzeczowo i merytorycznie przygotowana trenerka",
"Bardzo miła Pani Anna, która w łatwy sposób przekazuje swoje bogate doświadczenie. Pozytywny humor pomaga w przyswajaniu wiedzy".
Szczególne uznanie wśród uczestników szkolenia zyskała forma jego prowadzenia. Ich zdaniem najbardziej podobały się:
"scenki",
"ćwiczenia praktyczne",
"Dużo zajęć praktycznych",
"Duża ilość zajęć praktycznych",
"sposób prowadzenia".
Cieszymy się i gratulujemy p. Annie udanego debiutu trenerskiego. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaufanie i wybór naszej firmy szkoleniowej.
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...