Szkolenie z telemarketingu czyli, praktyka + świetne przygotowanie


25 września szkoleniem "Telemarketing dla Handlowców" udanie zadebiutowała w roli trenera Anna Ritter, aktywny zawodowo manager w ponad 15 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie sprzedaży, negocjacji i zarządzania. Z wykształcenia psycholog biznesu.

 

Prowadząc szkolenie z telemarketingu połączyła w spójną całość swoje doświadczenia biznesowe z wiedzą na temat psychologii zachowań klientów. Zostało to docenione przez uczestników szkolenia „Telemarketing dla Handlowców” nasza trenerka otrzymała najwyższą, możliwą ocenę 5,00 we wszystkich trzech aspektach zajęć (wiedzy, przygotowania i sposobu prowadzenia szkolenia).

 

Swoje noty nasi Klienci uzasadnili następująco:

 

"Praktyka, praktyka, praktyka + świetne przygotowanie",

 

"Miły i otwarty trener",

 

"Miły trener, konkretny",

 

"Dobrze rzeczowo i merytorycznie przygotowana trenerka",

 

"Bardzo miła Pani Anna, która w łatwy sposób przekazuje swoje bogate doświadczenie. Pozytywny humor pomaga w przyswajaniu wiedzy".

 

Szczególne uznanie wśród uczestników szkolenia zyskała forma jego prowadzenia. Ich zdaniem najbardziej podobały się:

 

"scenki",

 

"ćwiczenia praktyczne",

 

"Dużo zajęć praktycznych",

 

"Duża ilość zajęć praktycznych",

 

"sposób prowadzenia".

 

Cieszymy się i gratulujemy p. Annie udanego debiutu trenerskiego. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaufanie i wybór naszej firmy szkoleniowej.

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientó...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe
Telemarketing to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klient&oacu...

Czytaj więcej

Artykuły
Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej