Zawsze nas cieszy, gdy doświadczony menedżer, uczestnik wielu szkoleń w różnych firmach szkoleniowych zapytany o opinię o naszym szkoleniu - pisze "Najlepszy trener dotychczas". Potwierdza to, o czym jesteśmy przekonani - mamy w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa - jednych z najlepszych trenerów w kraju.
Tą zasłużoną opinię otrzymał Mauricio Vargas-Tapias po szkoleniu otwartym "Zarządzanie Sprzedażą. Strategie Sprzedaży", które przeprowadziliśmy w dniach 27-28 stycznia 2015r.
Wysoka średnia ocena całego szkolenia - 4,89 w skali 1-5, oraz bardzo dobre oceny cząstkowe (wiadomości - 5,00; przygotowanie do zajęć - 4,67; sposób prowadzenia - 5,00) świadczą o zadowoleniu uczestników zarówno z zawartości merytorycznej szkolenia z zarządzania sprzedażą jak i jego przebiegu.
Potwierdzeniem ocen są opinie wyrażone przez uczestników w dobrowolnych ankietach przeprowadzonych pod koniec szkolenia:
"Najlepszy trener dotychczas",
"Bardzo fachowe podejście, świetne przygotowanie, doskonała komunikacja".
Uczestnicy szkolenia, głównie dyrektorzy handlowi i menedżerowie sprzedaży, nie tylko uzasadnili wysokie noty trenera, ale również wskazali to, co w programie i przebiegu szkolenia z zarządzania sprzedażą podobało im się najbardziej:
"Praktyczne metody na poparcie teorii",
"Wiedza trenera i praktyczne wskazówki".
W wyniku przeprowadzonej ankiety poszkoleniowej wiemy również, że 100% uczestników szkolenia "Zarządzanie Sprzedażą. Strategie Sprzedaży" uważa, że szkolenie jest godne polecenia innym osobom w ich firmach oraz deklaruje zastosowanie w zarządzaniu sprzedażą nabytej wiedzy i umiejętności.
W szkoleniu "Zarządzanie Sprzedażą. Strategie Sprzedaży" brali udział menedżerowie sprzedaży taki firm jak m.in.: TQMsoft Sp. z o.o. Sp.k., Klimart s.c..
Wszystkich Dyrektorów Handlowych zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji zawodowych związanych z zarządzaniem sprzedażą zapraszamy do zapoznania się ze stroną merytoryczną szkolenia "Zarządzanie Sprzedażą. Strategie Sprzedaży".
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...