Szkolenie dla menedżerów sprzedaży


Zawsze nas cieszy, gdy doświadczony menedżer, uczestnik wielu szkoleń w różnych firmach szkoleniowych zapytany o opinię o naszym szkoleniu - pisze "Najlepszy trener dotychczas". Potwierdza to, o czym jesteśmy przekonani - mamy w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa - jednych z najlepszych trenerów w kraju.

Tą zasłużoną opinię otrzymał Mauricio Vargas-Tapias po szkoleniu otwartym "Zarządzanie Sprzedażą. Strategie Sprzedaży", które przeprowadziliśmy w dniach 27-28 stycznia 2015r.

Wysoka średnia ocena całego szkolenia - 4,89 w skali 1-5, oraz bardzo dobre oceny cząstkowe (wiadomości - 5,00; przygotowanie do zajęć - 4,67; sposób prowadzenia - 5,00) świadczą o zadowoleniu uczestników zarówno z zawartości merytorycznej szkolenia z zarządzania sprzedażą jak i jego przebiegu.

Potwierdzeniem ocen są opinie wyrażone przez uczestników w dobrowolnych ankietach przeprowadzonych pod koniec szkolenia:

"Najlepszy trener dotychczas",

"Bardzo fachowe podejście, świetne przygotowanie, doskonała komunikacja".

Uczestnicy szkolenia, głównie dyrektorzy handlowi i menedżerowie sprzedaży, nie tylko uzasadnili wysokie noty trenera, ale również wskazali to, co w programie i przebiegu szkolenia z zarządzania sprzedażą podobało im się najbardziej:

"Praktyczne metody na poparcie teorii",

"Wiedza trenera i praktyczne wskazówki".

W wyniku przeprowadzonej ankiety poszkoleniowej wiemy również, że 100% uczestników szkolenia "Zarządzanie Sprzedażą. Strategie Sprzedaży" uważa, że szkolenie jest godne polecenia innym osobom w ich firmach oraz deklaruje zastosowanie w zarządzaniu sprzedażą nabytej wiedzy i umiejętności.

W szkoleniu "Zarządzanie Sprzedażą. Strategie Sprzedaży" brali udział menedżerowie sprzedaży taki firm jak m.in.: TQMsoft Sp. z o.o. Sp.k., Klimart s.c..

Wszystkich Dyrektorów Handlowych zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji zawodowych związanych z zarządzaniem sprzedażą zapraszamy do zapoznania się ze stroną merytoryczną szkolenia "Zarządzanie Sprzedażą. Strategie Sprzedaży".

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którz...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC. Sprzeda...

Czytaj więcej

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna), to wyjątkowe szkolenie w całości poświęcone kształceniu i podnoszeniu umiejętności handlowc&oa...

Czytaj więcej

POZYSKIWANIE KLIENTÓW (Prospecting). Szkolenie handlowe
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedz...

Czytaj więcej

PRZEJMOWANIE KLIENTÓW KONKURENCJI
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przeję...

Czytaj więcej

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. PSYCHOLOGIA KLIENTA
Psychologia sprzedaży, to wyjątkowe szkolenie, podczas którego zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające lepiej zrozum...

Czytaj więcej

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych t...

Czytaj więcej

TECHNIKI OBRONY CENY
Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi ...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH I MAREK PREMIUM
Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia sku...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG
Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i test...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientó...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe
Telemarketing to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klient&oacu...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY
Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z n...

Czytaj więcej

Trenerzy
Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Artykuły
Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej