Przeprowadzone w dniu 17 kwietnia 2015 r. szkolenie otwarte "Obsługa Klienta - Najlepsze Standardy" zostało bardzo wysoko ocenione przez jego uczestników. Trenerka B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Pani Dorota Dańczak - Król uzyskała w ankietach przeprowadzonych po szkoleniu najwyższą możliwą notę - 5,00. Ankietowani w ocenach cząstkowych uwzględniali wiadomości przekazywane podczas szkolenia, przygotowanie trenera oraz sposób prowadzenia zajęć.
Uzupełnieniem ocen jest ich pisemne uzasadnienie. Uczestnicy argumentowali wystawione "piątki" następująco między innymi tak:
"Pełen profesjonalizm, dostosowanie do uczestników szkolenia, elastyczność",
"Konkretnie i praktycznie",
"Dużo pozytywnej energii, która zaraża uczestników szkolenia",
"Bardzo sprawne przekazanie informacji. Ciekawy sposób poprzez przekazanie własnych doświadczeń".
Uczestnicy szkolenia za zakresu standardów obowiązujących w obsłudze klienta są również zgodni, co tego, że szkolenie spełniło ich oczekiwania (100% uczestników), warsztat i trener jest godny polecania inny osobom pracującym w ich firmach (100% uczestników), wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia okażą się przydatne w ich pracy zawodowej (100% uczestników.
Gratulujemy p. Dorocie Dańczak - Król doskonałego szkolenia. Dziękujemy uczestnikom zajęć "Obsługa Klienta - Najlepsze Standardy" za aktywny udział i zaangażowanie w ćwiczenia i zadania. Wszystkich zainteresowanych podnoszeniem, jakości i standardów obsługi klientów indywidualnych i biznesowych zapraszamy na kolejne edycje tego szkolenia lub do zorganizowanie tego warsztatu w formie zamkniętej w swojej firmie.
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...