W dniach 12 i 13 grudnia 2019 roku na zlecenie naszego Klienta firmy Speedmail przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy szkolenie zamknięte "Obsługa trudnego klienta". Trenerem odpowiedzialnym za przygotowanie dedykowanego programu szkolenia oraz jego realizację była Pani Anna Ritter. Z satysfakcją chcemy poinformować, że w badaniu ankietowym uczestników szkolenia szkolenie i prowadzący je trener uzyskali najwyższą możliwą ocenę 5,00 na 5,00 możliwych.
Potwierdzeniem wysokiego poziomu przeprowadzanych zajęć są również referencje, które otrzymaliśmy do Klienta, a których treść prezentujemy poniżej.
Piotrków Trybunalski, dnia 30.12.2019 roku
Referencje
Speedmail Sp. z o.o. z przyjemnością poleca firmę B&O Navigator jako profesjonalnego organizatora szkoleń.
W dniach 12-13 grudnia 2019r. nasi pracownicy uczestniczyli w szkoleniu dot. "Obsługi Trudnego Klienta". Prowadząca szkolenie Pani Anna Ritter wykazała się dużą wiedzą przekazaną w bardzo ciekawy, często zaskakujący sposób. Stworzyła wspaniałą atmosferę, która pozwoliła na swobodne dzielenie się swoimi wnioskami i spostrzeżeniami w trakcie realizowanych ćwiczeń, scenek oraz testów.
Sposób prowadzenia szkolenia był wysoce profesjonalny, co w pełni zaspokoiło oczekiwania uczestników.
Z poważaniem,Wiceprezes Zarządu
Marek Witczak
Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo...
Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chcia...
Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...