Z satysfakcją prezentujemy referencje od naszego klienta firmy Partner Tele.com dotyczące szkolenia Profesjonalna obsługa klienta podczas jego wizyty w biurze przygotowanego i przeprowadzonego w formie zamkniętej przez p. Beatę J. Grabiańską.
"W dniu 13.04 br. Firma Szkoleniowa B&O Navigator przeprowadziła szkolenie dla grupy pracowników Partner Tele.com w siedzibie naszej firmy. Szkolenie pt. "Profesjonalna obsługa klienta podczas jego wizyty w biurze" zostało przeprowadzone przez trenera Panią Beatę J. Grabiańską. Celem było przygotowanie przedstawicieli handlowych do spotkań biznesowych z klientami.
Trener Pani Beata J. Grabiańska przygotowała program z szeroko rozumianej komunikacji z naciskiem na sytuacje dotyczące spotkań, rozmów i negocjacji z klientami.
Omawiane treści przekazywane były w sposób przystępny i zrozumiały w atmosferze, która sprzyjała wymianie doświadczeń. Zadania praktyczne pozwoliły uczestnikom na ćwiczenie poznanych technik w konkretnych sytuacjach.Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników oraz organizatora. Duża wiedza i kompetencje trenera oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na efektywność zajęć. Uczestnicy nie tylko wyrażali swój entuzjazm i zadowolenie bezpośrednio po szkoleniu, ale również kilka osób miało już okazję korzystać ze zdobytej wiedzy i umiejętności na wyjazdach służbowych podczas wizyt u klientów. Wszystkie te osoby podkreślają duże korzyści z przebytego szkolenia.
Z przyjemnością rekomendujemy Firmę Szkoleniową B&O Navigator oraz trenera Panią Beatę J. Grabiańską jako efektywnego partnera szkoleniowego, przygotowanego na realizację celów i założeń klienta.Katarzyna Frydrych-Granna
Kierownik Działu Eksportu
Partner Tele.com"
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...
Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...