PARTNER TELE.COM Sp. z o.o. Sp.K.


Z satysfakcją prezentujemy referencje od naszego klienta firmy Partner Tele.com dotyczące szkolenia Profesjonalna obsługa klienta podczas jego wizyty w biurze przygotowanego i przeprowadzonego w formie zamkniętej przez p. Beatę J. Grabiańską.

"W dniu 13.04 br. Firma Szkoleniowa B&O Navigator przeprowadziła szkolenie dla grupy pracowników Partner Tele.com w siedzibie naszej firmy. Szkolenie pt. "Profesjonalna obsługa klienta podczas jego wizyty w biurze" zostało przeprowadzone przez trenera Panią Beatę J. Grabiańską. Celem było przygotowanie przedstawicieli handlowych do spotkań biznesowych z klientami.

Trener Pani Beata J. Grabiańska przygotowała program z szeroko rozumianej komunikacji z naciskiem na sytuacje dotyczące spotkań, rozmów i negocjacji z klientami.
Omawiane treści przekazywane były w sposób przystępny i zrozumiały w atmosferze, która sprzyjała wymianie doświadczeń. Zadania praktyczne pozwoliły uczestnikom na ćwiczenie poznanych technik w konkretnych sytuacjach.

Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników oraz organizatora. Duża wiedza i kompetencje trenera oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na efektywność zajęć. Uczestnicy nie tylko wyrażali swój entuzjazm i zadowolenie bezpośrednio po szkoleniu, ale również kilka osób miało już okazję korzystać ze zdobytej wiedzy i umiejętności na wyjazdach służbowych podczas wizyt u klientów. Wszystkie te osoby podkreślają duże korzyści z przebytego szkolenia.


Z przyjemnością rekomendujemy Firmę Szkoleniową B&O Navigator oraz trenera Panią Beatę J. Grabiańską jako efektywnego partnera szkoleniowego, przygotowanego na realizację celów i założeń klienta.

Katarzyna Frydrych-Granna

Kierownik Działu Eksportu

Partner Tele.com"

Szkoliliśmy

Polecamy szkolenia z obsługi klienta prowadzone przez Beatę J. Grabiańską

Polecane

Szkolenia
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Główny potencjał firmy to zadowoleni klienci. Nie sam produkt czy usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz gotowość i profesjonalne pod...

Czytaj więcej

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy s...

Czytaj więcej

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Wszyscy wiemy, jaka powinna być obsługa klienta, problem zaczyna się w momencie, gdy przekładamy tę wiedzę na konkretne zachowania i codzien...

Czytaj więcej

OBSŁUGA REKLAMACJI
Szkolenie "Obsługa reklamacji" uczy profesjonalnego podejścia w kontaktach z klientem, który daje wyraz niezadowolenia z usługi, prod...

Czytaj więcej

Trenerzy
Beata J. Grabiańska
Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezente...

Czytaj więcej

Artykuły
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...

Czytaj więcej

Storytelling i jego zastosowanie w sprzedaży

Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...

Czytaj więcej

Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej