Jak pozyskać klientów dla swojej firmy? Wiedzę i umiejętności pozwalające zdobyć i utrzymać nowych klientów nabywali uczestnicy szkolenia otwartego "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie Handlowe" zorganizowanego przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa w dniu 17 kwietnia 2015 roku w Warszawie. Autorem programu i trenerem prowadzącym warsztaty z zakresu prospectingu był Pan Paweł Wojciechowski.
W szkoleniu wzięło udział 14 uczestników, na co dzień pracujących w pionach handlowych swoich firm, reprezentujących różne branże i modele sprzedaży. Pod koniec szkolenia poprosiliśmy ich, aby w dobrowolnej i anonimowej ankiecie wyrazili swoją opinię o szkoleniu.
Z satysfakcją stwierdzamy, że szkolenie z pozyskiwania klientów spotkało z uznaniem i akceptacją osób w nim uczestniczących. Trener otrzymał bardzo wysoką ocenę - średnia 4,77 w skali 1-5. Szczególnie doceniono jego przygotowanie do zajęć - średnia 4,99 oraz warsztatowy sposób prowadzenia szkolenia - średnia również 4,99.
Uczestnicy szkolenia argumentowali swoje noty w sposób następujący:
"Duża wiedza ciekawie przestawiona, - aktywność obu stron i trenera i uczestników",
"Bardzo dobre przygotowanie i elastyczność w prowadzeniu zajęć",
"Świetnie",
"Merytoryczne, interesujące, interaktywne",
"Rzeczowy, konkretny, precyzyjny",
"Trener bardzo dobrze przygotowany, podawał przykłady ze swojego życia, co pozwoliło na lepszą komunikację",
"Informacje merytoryczne. Dużo ćwiczeń w praktyce",
"Wiadomości były spójne, jasno przekazane",
"Konkretny, jasno mówi, daje przykłady".
100% uczestników szkolenia z pozyskiwania klientów zadeklarowało, że trening jest godny polecenia innym osobom pracującym w ich firmach oraz że wiedzę i umiejętności z zakresu zdobywania nowych klientów będą wykorzystywać w swojej pracy.
Wśród elementów programu szkolenia z prospectingu, które zyskały największe uznanie uczestnicy najczęściej wymieniali:
"Ćwiczenia",
"Przełożenie wiedzy merytorycznej na ćwiczenia",
"Ciekawa merytoryka",
"Interakcja z prowadzącym".
Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia handlowego "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting)" za pełen zaangażowania udział w warsztatach. Mamy nadzieję, że nabyte umiejętności pomogą im w zwiększaniu sprzedaży.
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...
O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...
Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...
Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...
W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...
O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...
Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...