Jak pozyskać klientów?


Jak pozyskać klientów dla swojej firmy? Wiedzę i umiejętności pozwalające zdobyć i utrzymać nowych klientów nabywali uczestnicy szkolenia otwartego "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie Handlowe" zorganizowanego przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa w dniu 17 kwietnia 2015 roku w Warszawie. Autorem programu i trenerem prowadzącym warsztaty z zakresu prospectingu był Pan Paweł Wojciechowski.

W szkoleniu wzięło udział 14 uczestników, na co dzień pracujących w pionach handlowych swoich firm, reprezentujących różne branże i modele sprzedaży. Pod koniec szkolenia poprosiliśmy ich, aby w dobrowolnej i anonimowej ankiecie wyrazili swoją opinię o szkoleniu.

Z satysfakcją stwierdzamy, że szkolenie z pozyskiwania klientów spotkało z uznaniem i akceptacją osób w nim uczestniczących. Trener otrzymał bardzo wysoką ocenę - średnia 4,77 w skali 1-5. Szczególnie doceniono jego przygotowanie do zajęć - średnia 4,99 oraz warsztatowy sposób prowadzenia szkolenia - średnia również 4,99.

Uczestnicy szkolenia argumentowali swoje noty w sposób następujący:

"Duża wiedza ciekawie przestawiona, - aktywność obu stron i trenera i uczestników",

"Bardzo dobre przygotowanie i elastyczność w prowadzeniu zajęć",

"Świetnie",

"Merytoryczne, interesujące, interaktywne",

"Rzeczowy, konkretny, precyzyjny",

"Trener bardzo dobrze przygotowany, podawał przykłady ze swojego życia, co pozwoliło na lepszą komunikację",

"Informacje merytoryczne. Dużo ćwiczeń w praktyce",

"Wiadomości były spójne, jasno przekazane",

"Konkretny, jasno mówi, daje przykłady".

100% uczestników szkolenia z pozyskiwania klientów zadeklarowało, że trening jest godny polecenia innym osobom pracującym w ich firmach oraz że wiedzę i umiejętności z zakresu zdobywania nowych klientów będą wykorzystywać w swojej pracy.

Wśród elementów programu szkolenia z prospectingu, które zyskały największe uznanie uczestnicy najczęściej wymieniali:

"Ćwiczenia",

"Przełożenie wiedzy merytorycznej na ćwiczenia",

"Ciekawa merytoryka",

"Interakcja z prowadzącym".

Dziękujemy wszystkim uczestnikom szkolenia handlowego "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting)" za pełen zaangażowania udział w warsztatach. Mamy nadzieję, że nabyte umiejętności pomogą im w zwiększaniu sprzedaży.

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którz...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC. Sprzeda...

Czytaj więcej

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna), to wyjątkowe szkolenie w całości poświęcone kształceniu i podnoszeniu umiejętności handlowc&oa...

Czytaj więcej

POZYSKIWANIE KLIENTÓW (Prospecting). Szkolenie handlowe
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedz...

Czytaj więcej

PRZEJMOWANIE KLIENTÓW KONKURENCJI
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przeję...

Czytaj więcej

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. PSYCHOLOGIA KLIENTA
Psychologia sprzedaży, to wyjątkowe szkolenie, podczas którego zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające lepiej zrozum...

Czytaj więcej

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych t...

Czytaj więcej

TECHNIKI OBRONY CENY
Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi ...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH I MAREK PREMIUM
Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia sku...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG
Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i test...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientó...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe
Telemarketing to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klient&oacu...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY
Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z n...

Czytaj więcej

Trenerzy
Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Artykuły
Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej