Agnieszka Zdunek

Trener praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, obsługą klienta i sprzedażą, zarządzania projektami w biznesie, kierowania procesami logistycznymi.

Podsumowanie zawodowe:

Manager Biura Obsługi Klienta i Sprzedaży (PZ Cormay, No Limit, Carrier Polska). Manager Logistyki (PZ Cormay, AVC Solutions, Fresh Logistics, Oce Poland). Koordynator Projektów E-biznes (No Limit).

Kariera zawodowa:

Karierę zawodową rozpoczęła w 1997 roku w Oce Poland, początkowo na stanowisku specjalisty ds. logistyki, następnie do 2000 roku pracowała jako Kierownik Działu Logistyki. Do jej głównych obowiązków należało logistyczne planowanie dostaw na terenie Polski i krajów europejskich.
W latach 2000 - 2007 Kierownik Handlowy / Kierownik Projektów w Carrier Polska zarządzała sprzedażą BtB na rynku sprzętu chłodniczego i klimatyzacyjnego. Od 2008 roku Manager Działu Obsługi Klienta i Koordynator Projektów E-biznes w No Limit. Zarządzała zespołem działu obsługi klienta, stworzyła i wdrożyła m.in zasady i procedury obsługi reklamacji. Z sukcesem zrealizowała projekty e-biznesowego dotrzymując założonego budżetu i terminów. Po zakończeniu pracy w No Limit została Kierownikiem Zespołu Administracji Spedycyjnej we Fresh Logistics a następnie Planistą Produkcji i Zapasów w 3M Poland, gdzie z sukcesem optymalizowała procesy produkcyjne. Od 2011 roku Manager Działu Logistyki i Konfiguracji w AVC Solutions odpowiadała za pracę działów obsługi klienta, serwisu, konfiguracji i magazynowania. Do jej obowiązków należało również prognozowanie sprzedaży dla nowych i istniejących produktów. Od 2016 do 2018 roku Manager Biura Obsługi Klienta Międzynarodowego i Sprzedaży Międzynarodowej w PZ Cormay stworzyła od podstaw Biuro Obsługi Klienta i zarządzała procesami obsługi klientów i procesami sprzedaży na poziomie strategicznym i operacyjnym.

Szkolenia
trenera
ZARZĄDZANIE OBSŁUGĄ KLIENTA
Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowym procesem w każdym przedsiębiorstwie. Oczekiwania i wymagania klienta cały czas rosną. Wraz z nimi...

Czytaj więcej

Referencje
trenera
Artykuły
trenera