drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY


O szkoleniu


Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z nich. Klient rozumie wartość jako zespół korzyści otrzymanych za zapłaconą cenę, firma zaś rozpatruje to pojęcie z punktu widzenia własnej rentowności.
Szkolenie opiera się o doświadczeniach i konkretnych przypadkach, które zostaną omawiane i rozpracowane wspólnie z uczestnikami, w celu poznania i zastosowania metod i narzędzi analitycznych przedstawionych podczas warsztatów.

Szkolenie przeznaczone dla kadry menedżerskiej, menedżerów handlowych, menedżerów marketingu, menedżerów sprzedaży, menedżerów d.s. kluczowych klientów, etc.

Cele szkolenia


  • Zapoznanie uczestników szkolenia z narzędziami i metodami zastosowanymi w budowie strategii zarządzania wartością oferty handlowej, klienta i firmy.
  • Zmiana perspektywy uczestnika szkolenia z "produktowej" do "proklienckiej”, gdzie klient jest celem rozważań, a nie sam produkt.
  • Przekazywanie umiejętności tworzenia oferty przekazującej więcej wartości klientowi firmy.
  • Budowa strategii marketingowej i sprzedaży opartej na kliencie jako generatorze rentowności i wartości dla firmy.

Program szkolenia


1. DEFINICJE WARTOŚCI

  • Dla klienta
  • Dla firmy
  • Oferta wartości dla klienta a wysoka rentowność firmy
  • Formułowanie oferty wartości
  • Uzasadnianie oferty wartości
  • Oferta dostosowana do klienta

2. KLIENT JAKO WARTOŚĆ DLA FIRMY

  • Wprowadzenie koncepcji "wartości życiowej klienta"
  • Sposoby kalkulacji wartości życiowej klienta
  • Nowe podejście do zarządzania klientami - liczy się ostateczna wartość generowana, nie wolumen zakupów

3. RENTOWNOŚĆ WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI A ZWIĘKSZENIE WARTOŚCI FIRMY

  • Omówienie wyników programów lojalnościowych.
  • Pomiar lojalności klientów
  • Budowanie i utrzymanie lojalności
  • Kiedy należy przestać inwestować w klienta
  • Zmiany w programach lojalnościowych

4. NARZĘDZIA KLASYFIKACJI KLIENTÓW ZASTOSOWANE PRZEZ FIRMĘ

  • Wskaźniki tradycyjne, korzystające z danych historycznych
  • Wskaźniki nowoczesne, korzystające z prognoz i analiz rozwoju relacji z klientami
  • Wybór klientów

5. ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

  • Omówienie przypadków dla różnych branż rynków B2B i B2C
  • Właściwa alokacja zasobów
  • Właściwa oferta we właściwym czasie
  • Sprzedaż wiązana a rentowność

6. POZYSKANIE I UTRZYMANIE RENTOWNYCH KLIENTÓW

  • Równoważenie procesów pozyskania i utrzymania
  • Strategia maksymalizacji zysku

7. WDROŻENIE ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ W FIRMIE

  • Przeprogramowanie firmy
  • Przeprogramowanie działu sprzedaży i sprzedawców
  • Jak przezwyciężyć trudności związane z przeprowadzonymi zmianami
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Tel: 784 010 775 E-mail: olga.b@bonavigator.pl
Formularz

Szkoliliśmy

Szkolenia
ANALIZA BIZNESOWA. Szkolenie dla managerów w oparciu o zasady BABOK (Business Analysis Body of Knowledge)
W czasie szkolenia "Analiza biznesowa. Szkolenie dla managerów w oparciu o zasady BABOK" przedstawione zostaną założenia i "wsp&oacut...

Czytaj więcej

CATEGORY MANAGEMENT W E-COMMERCE
Szkolenie jest skierowane do pracowników działu Marketingu i / lub Sprzedaży firm zainteresowanych wdrożeniem zarządzania kategoriami...

Czytaj więcej

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działó...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE DECYZYJNE. Metody podejmowania decyzji menedżerskich i biznesowych
Celem niniejszego szkolenia to pokazanie i opisywanie poszczególnych etapów tego procesu oraz uświadamianie słuchacza odnośnie...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji eksportu w firmie. Pozwoli to wdrożyć najwłaściwszy m...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM. Warsztat Najlepszych Praktyk
Szkolenie "Zarządzanie Projektem. Warsztat Najlepszych Praktyk" to solidna porcja konkretnej wiedzy, jak zmierzyć się z projektem. Program s...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE (MBO - Management by Objectives)
Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Menedżer wyko...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego
Podczas tego szkolenia chcemy zaprezentować stronę praktyczną zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strateg...

Czytaj więcej

Trenerzy
Krzysztof Wiak
Trener - Praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania logistyką, dystrybucją, zarządzania projektami, customer service i eksportem. Menedżer wyżs...

Czytaj więcej

Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Artykuły
SMART brzmi skutecznie

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...

Czytaj więcej

Czas, manager i 3 ćwiartki

Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...

Czytaj więcej

Kobieta szef. Bać się czy nie?

W świecie, w którym biznes przez długi czas był zdominowany przez mężczyzn coraz częściej słyszy się o tym, że kobiety obejmują st...

Czytaj więcej

Decyzje menedżerskie, czyli piramida strachu

W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...

Czytaj więcej

5 Zasad kierowania zespołem

Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...

Czytaj więcej

Skuteczna motywacja pracowników

Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...

Czytaj więcej

Zarządzanie pracownikami. Łatwo, prosto i przyjemnie? Przegląd stylów kierowania dla menedżerów

Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...

Czytaj więcej

Planowanie szkoleń w firmie – jak odróżnić rzeczywiste potrzeby od zachcianek?

Wyobraźmy sobie taką sytuację: Dyrektor dużego działu zgłasza swojemu partnerowi HR, że chciałby przeszkolić swoich najlepszych kierownik...

Czytaj więcej

Informacja zwrotna

Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...

Czytaj więcej

Wywiad z trenerem Pawłem Wojciechowskim

Jakie problemy dotyczące motywowania pracowników najczęściej nurtują uczestników twoich szkoleń?
Czytaj więcej

Porozmawiaj z nią... Menedżerskie style zarządzania

Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...

Czytaj więcej

Wirtualny Menedżer - czy nim jesteś?

Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...

Czytaj więcej

Wyznaczanie celów z zespołem

Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...

Czytaj więcej

Planowanie strategiczne - kto pyta... ten Strategic Quest Questions™ (SQQ)

Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...

Czytaj więcej

Czego pracownicy oczekują od lidera?

Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...

Czytaj więcej

Konflikt w zespole - rozpoznanie sytuacji

Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...

Czytaj więcej

Jak budować zaufanie w zespole?

Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...

Czytaj więcej

Key Performance Indicators (KPI) w rozwoju strategicznym

KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -