drukuj

b_form
 @ 760.00
b_form

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU


O szkoleniu


Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i wzrost znaczenia portali społecznościowych spowodował, że nie mogą być one ignorowane przez firmy i przedsiębiorców.

Szkolenie "Social Media w Marketingu" rekomendujemy wszystkim, którzy chcą, niezależnie czy działają na rynku B2C czy B2B, wykorzystać ogromny i cały czas rosnący potencjał mediów społecznościowych.

Przypomnijmy, że liczba polskich użytkowników Facebook-a to 13,4 mln osób, Twitter-a - 2,5-3 mln osób, Instagram-a - 2-2,3 mln osób … Już same te liczby to wystarczający powód żeby wziąć udział w szkoleniu "Social Media w Marketingu".

Cele szkolenia


Celem szkolenia Social Media w Marketingu jest przygotowanie uczestników prowadzenia działań reklamowych i promocyjnych w mediach społecznościowych.

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Poznają zasady i metody mierzenia efektywności działań emarketingowych.
  • Nauczą się wykorzystać funkcjonalności profilu, fanpage na Facebook-u do prowadzenia organicznych (bezpłatnych) i płatnych działań reklamowych, promocyjnych i sprzedażowych.
  • Dowiedzą się jak identyfikować i określać profile i zachowania internautów korzystających z portali społecznościowych.
  • Poznają możliwości reklamowe i promocyjne jakie stwarzają m.in. Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Snapchat, Slideshare...
  • Dowiedzą się, w jaki sposób legalnie i bezpłatnie pozyskiwane materiały zdjęciowe wykorzystać w mediach społecznościowych.

Forma prowadzenia szkolenia "Social Media w Marketingu":

Proponowana forma szkolenia nie wymaga od uczestników żadnej wcześniejszej wiedzy technicznej, ani ścisłego umysłu lub predyspozycji do nauk technicznych. Humanistyczne podejście do tematu otwiera nowe możliwości przed kreatywnymi managerami i specjalistami w dziedzinie marketingu.

Uczestnicy szkolenia "Social Media w Marketingu" wezmą udział w szeregu praktycznych ćwiczeń m.in.:

  • Podstawy analizy statystyk GA (Google Analytics).
  • Analiza statystyk wewnętrznych FB
  • Wyniki kampanii FB (konfiguracja, targetowanie).
  • Korzystanie z panelu Wave.
  • Korzystanie z Google Trends.
  • Bezpłatne raporty i "best practise" konkurencji w social media.
  • Wykorzystanie obrazów na stronach i w mediach społecznościowych.

Program szkolenia


1. JAK MIERZYĆ SUKCES? - POMIAR I ANALIZA ZACHOWAŃ UŻYTKOWNIKÓW ORAZ RUCHU INTERNETOWEGO

  • Ocena skuteczności podejmowanych działań promocyjnych
  • Analiza zachowania użytkowników pozyskany za pośrednictwem mediów społecznościowych – ocena efektywności promocji i realizacji celów
  • Fundamentalne pojęcia i wskaźniki wytłumaczone w bajecznie prosty sposób
  • Podstawy analizy przy użyciu Google Analytics

2. WPROWADZENIE DO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I SEKRETY FACEBOOKOWEGO ALGORYTMU EDGE RANK

  • Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • Profile prywatne vs Fanpage na Facebooku
  • Dlaczego nie wszyscy widzą nasze posty i - sekrety algorytmu Edge Rank
  • Praktyczne wskazówki, jak wpływać i rozszerzać propagację organiczną (bezpłatną)

3. ANALIZA STATYSTYK WEWNĘTRZNYCH I USTAWIENIA FANPAGE'Y FB

  • Dobór nazwy (fb-SEO) i rygorystyczne zasady FB
  • Moderacja
  • Analiza statystyk

4. FACEBOOK ADS

  • Model funkcjonowania i przegląd możliwości systemu Facebook Ads
  • Panel zarządzania reklamami i Power Editor
  • Przykłady wyników kampanii, ich konfiguracji i targetowania

5. ZROZUMIEĆ ODBIORCĘ CZ.1 - MOTYWACJE I POTRZEBY UŻYTKOWNIKA

  • Badanie motywacji i potrzeb użytkowników mediów społecznościowych - korzystanie z panelu badawczego Wave

6. ZROZUMIEĆ ODBIORCĘ CZ. 2 - IDENTYFIKOWANIE TRENDÓW I ZAINTERESOWAŃ

  • Identyfikowanie trendów i zainteresowań internautów - praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • Możliwości darmowego narzędzia Google Trends
  • Badanie motywacji i potrzeb użytkowników mediów społecznościowych - korzystanie z panelu Wave

7. MONITOROWANIE KONKURENCJI I SWOJEJ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  • Przykłady narzędzi do monitoringu i analizy działań konkurencji i własnych w mediach społecznościowych
  • Źródła bezpłatnych raportów, podpatrywanie "best practice"

8. WIĘCEJ NIŻ FACEBOOK

  • Najważniejsze trendy w mediach społecznościowych poza FB
  • Możliwości zastosowań w działaniach marketingowych, w tym w sprzedaży bezpośredniej, m.in. Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Snapchat, Slideshare...

9. FOTOGRAFIA I GRAFIKA DLA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I STRON INTERNETOWYCH

  • Skąd czerpać za darmo legalne fotografie do wykorzystania w mediach społecznościowych i stronach internetowych - źródła i zasady wykorzystania
  • Darmowe narzędzia internetowe umożliwiające sprawną obróbkę grafiki pod kątem wykorzystania na stronach www oraz w mediach społecznościowych

10. REKLAMA INTERNETOWA W PIGUŁCE

  • Wstęp do reklamy internetowej poza mediami społecznościowymi
  • Rozróżnienie podstawowych modeli zakupu reklamy
  • Podstawowe wskaźniki istotne przy zakupie i planowaniu działań promocyjnych
Szkolenia otwarte
18.10.2017
Warszawa
20.12.2017
Warszawa
Cena

760 zł netto +23% VAT

Cena zawiera:

Uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Social media w marketingu", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

 @ 760.00


Promocje

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób


Pytania / Kontakt
Tel: 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Tel: 784 010 775 E-mail: olga.b@bonavigator.pl
Formularz

Szkoliliśmy

Szkolenia
BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
Szkolenie Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów) zostało podzielone na: ośmiostopniowy cykl zarządzania kategorią p...

Czytaj więcej

CATEGORY MANAGEMENT W E-COMMERCE
Szkolenie jest skierowane do pracowników działu Marketingu i / lub Sprzedaży firm zainteresowanych wdrożeniem zarządzania kategoriami...

Czytaj więcej

CONSUMER INSIGHT - skuteczne metody komunikacji z klientem i wyróżniania marki na rynku
Consumer Insight to zrozumienie potrzeb klienta i weryfikacja cech, które ma marka, w celu zaspokojenia oczekiwań konsumentów....

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

POMIAR EFEKTYWNOŚCI. Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu
Zapewne wielokrotnie zastanawialiście się Państwo nad tym, jak mierzyć skuteczność działań marketingowych? Zapewne wielokrotnie zadawano Pań...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

PR PRODUKTOWY (Public Relations Produktu). Jak wykorzystać PR w zarządzaniu produktem?
Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom działań PR produktowego, jego roli dla przedsiębiorstwa, korzyści wizerunkowych i sprzedażowych...

Czytaj więcej

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Celem tego szkolenia jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem z wykorzystaniem zarządzania strategicznego i ma...

Czytaj więcej

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
Programy lojalnościowe to działania, których perspektywa czasowa może sięgać nawet kilku lat. To również przedsięwzięcie wymag...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży
Trade marketing to szeroko rozumiane działania marketingowe skutkujące wzrostem sprzedaży, pozycją i ekspozycją produktów w dystrybuc...

Czytaj więcej

WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek nie jest rzeczą łatwą. I choć daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego czy zachodnioeuropejskie...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY
Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z n...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Tomasz Dyba
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z blisko 20 - letnim doświadczeniem w zarządzaniu działaniami marketingowymi i sprzedażą (B2B i B2C). ...

Czytaj więcej

Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Tomasz Łucek
Menedżer działów marketingu, specjalista od działań trade marketingowych i wsparcia sprzedaży, new product development. Karierę zawo...

Czytaj więcej

Artykuły
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Trade marketingowe strategie sprzedaży produktów w różnych sieciach dystrybucji

Jak można skutecznie sprzedawać produkty w sieciach tradycyjnej i marketowej? Czy to jest w ogóle możliwe? Jakie strategie i takty...

Czytaj więcej

Trade marketingowe strategie sprzedaży produktów w różnych sieciach dystrybucji

Jak można skutecznie sprzedawać produkty w sieciach tradycyjnej i marketowej? Czy to jest w ogóle możliwe? Jakie strategie i takty...

Czytaj więcej

Trade marketing okiem Tomasza Dyby

Trade marketing to „wszelkie działania marketingowe zwiększające popyt na produkty lub usługi w kanale dystrybucji.”

...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -