drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI


O szkoleniu


Sprzedaż produktów w sieciach handlowych jest dla wielu przedsiębiorstw istotnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Bardzo ważne staję się, więc przygotowanie managerów i handlowców odpowiedzialnych za kontakty z Kupcami sieci handlowych do prowadzenia profesjonalnych i skutecznych negocjacji.

Unikalną wartością szkolenia jest osoba trenera - doświadczonego managera działów zakupu i Kupca, który przybliży uczestników sposób funkcjonowania kupców sieci handlowych. Jesteśmy przekonani, że ze względu na specyfikę funkcjonowania sieci handlowych i ich działów zakupu tylko takie rozwiązanie zapewnia oczekiwane efekty szkolenia.

Grupa docelowa:

Szkolenie rekomendujemy:

  • Managerom i handlowcom prowadzącym negocjacje z sieciami handlowymi.

Cele szkolenia


  • Celem szkolenia "Negocjacje z sieciami handlowymi" jest podniesienie kompetencji uczestników w zakresie negocjacji z kupcami sieci handlowych poprzez zrozumienie ich metod pracy, celów i stosowanych technik.
  • Uczestnicy będą mieli możliwość poznania perspektywy kupców na proces negocjacji i współpracę z producentami i dostawcami.
  • Szkolenie pozwoli opanować techniki prowadzenia negocjacji z kupcami przy jednoczesnym modelowaniu relacji.

Metoda prowadzenia szkolenia negocjacje zakupowe:

Szkolenie "Negocjacje z sieciami handlowymi" ma formę warsztatową angażującą uczestników do aktywnej pracy.

Jednym z narzędzi będą gry sytuacyjne i symulacyjne przygotowane przez naszych ekspertów i trenerów z doświadczeniem zakupowym. Gry oddają w realny sposób uwarunkowania i sytuacje, z którymi spotykają się osoby negocjujące z sieciami handlowymi.

Program szkolenia


1. POZNAJ CELE KUPCA

  • Rola negocjacji w pracy kupca
  • Hierarchia celów kupca w cyklu rocznym
  • Specyfika negocjacji z siecią handlową
  • Struktura warunków handlowych i ich warianty w sieciach handlowych

2. POZNAJ SWOJEGO KONTRAHENTA

  • Ważne informacje o kontrahencie
  • Na jakie informacje zwrócić szczególną uwagę
  • Jak wykorzystać zdobyte informacje

3. SCENARIUSZE NEGOCJACYJNE I ICH SPECYFIKA

  • Specyfika negocjacji przed rozpoczęciem współpracy
  • Specyfika negocjacji odnawianych kontraktów okresowych
  • Specyfika renegocjacji kontraktów
  • Specyfika negocjacji przed zakończeniem współpracy

4. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  • Jak kupcy przygotowują się do negocjacji i z jakich narządzi korzystają?
  • Jak kupcy budują swoje stanowiska i interesy negocjacyjne?
  • Jak przygotować się do negocjacji z kupcem?
  • Metody planowania strategii negocjacyjnej

5. NEGOCJACJE, JAKO SUMA WIEDZY I TALENTU

  • Wzorcowe style negocjacyjne i sposoby ich stosowania
  • Diagnozowanie własnych cech i predyspozycji wpływających na skuteczność w negocjacjach
  • Jak rozwijać w sobie pożądane cechy i udoskonalać warsztat negocjacyjny?

6. NIĆ POROZUMIENIA Z KUPCEM

  • Jak budować relację z kupcem?
  • Jak kreować swój wizerunek wspierający negocjacje i relacje długofalowe?
  • Jakie czynniki wpływają na sukces negocjacyjny?
  • Techniki modelujące przebieg negocjacji z kupcem
  • Diagnozowanie cech kupca w celu wsparcia naszych założeń i uniknięcia manipulacji
  • Etykieta w biznesie

7. FAZA WSTĘPNA NEGOCJACJI

  • Specyfika fazy wstępnej
  • Techniki stosowane przez kupców - jak się przed nimi bronić
  • Najskuteczniejsze techniki dedykowane sprzedawcom
  • Sposoby zdobywania przewagi

8. NEGOCJACJE WŁAŚCIWE

  • Specyfika fazy właściwej
  • Techniki stosowane przez kupców - jak się przed nimi bronić
  • Najskuteczniejsze techniki dedykowane sprzedawcom
  • Sposoby zdobywania przewagi

9. ZAMKNIĘCIE NEGOCJACJI

  • Specyfika fazy końcowej
  • Techniki stosowane przez kupców - jak się przed nimi bronić
  • Najskuteczniejsze techniki dedykowane sprzedawcom
  • Sposoby zdobywania przewagi

10. PODTRZYMANIE I ROZWÓJ WSPÓŁPRACY

  • Techniki rozwijania współpracy z firmą kupca
  • Jak stać się ważnym partnerem biznesowym dla kupca?
  • Jak modelować współpracę i realizować swoje cele?
  • Metody wychodzenia z konfliktów, przełamywania oporu i niechęci w relacji z kupcem
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Tel: 784 010 775 E-mail: olga.b@bonavigator.pl
Formularz

Szkoliliśmy

Szkolenia
NEGOCJACJE HANDLOWE
Z negocjacjami handlowymi jest jak ze sportem. Nawet mistrz świata nie zawsze wygrywa i ciągle doskonali swoje umiejętności. Stosowanie tyc...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC. Sprzeda...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE W BIZNESIE
Coraz częściej spotykasz podczas rozmów biznesowych osoby doskonale wyszkolone i przygotowane, znające tajniki taktyk negocjacyjnych....

Czytaj więcej

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. To w trakcie negocjacji decyduje "być albo nie być" kontraktów handlowych, projekt&oacu...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, p...

Czytaj więcej

WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH
Przypomnij sobie kilka ostatnich sytuacji, w których targowałeś się o cenę swojego produktu czy o warunki umowy z kontrahentem. Gdyb...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Mielniczuk
Trener praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania zakupami, dostawcami i negocjacji kupieckich. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie zawodowe w...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Andrzej Zdanowski
Trener – Praktyk. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematów...

Czytaj więcej

Witold Zieliński
Trener praktyk, z wykształcenia pedagog i trener biznesu, z ponad 10 letnim doświadczeniem trenerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarz...

Czytaj więcej

Artykuły
5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno su...

Czytaj więcej

Negocjacje 1001 nocy

Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...

Czytaj więcej

Negocjacje kupieckie – doświadczenia praktyka

Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...

Czytaj więcej

Style negocjacyjne

Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -