drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG


O szkoleniu


Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC.

Sprzedaż usług wymaga wyjątkowo wysoko rozwiniętych kompetencji i umiejętności handlowych. Zwłaszcza znajomości technik radzenia sobie z porównywaniem do konkurencji, presją na obniżenie ceny czy manipulacjami negocjacyjnymi.

Ten program to jedno z nielicznych szkoleń, które przygotuje Cię do profesjonalnych negocjacji i sprzedaży usług. Uzyskasz na nim również odpowiedzi na pytania i problemy, które nurtują wielu handlowców np.:

  • Jak poradzić sobie z obiekcjami cenowymi klientów?
  • Co zrobić jeżeli po raz kolejny słyszymy "nie" od klienta?
  • i na kilka innych ważnych pytań. Ale to już zdradzimy na szkoleniu.

Szkolenie zostało przygotowane w ten sposób, aby uwzględnić specyfikę sprzedaży usług klientom biznesowym (BtB) i indywidualnym (BtC).

Cele szkolenia


W czasie szkolenia Negocjacje i Sprzedaż Usług weźmiesz udział w licznych ćwiczenia indywidualnych i zespołowych, grach negocjacyjnych. Będziesz rozwiązywał zadania problemowe i testy.

Wszystko to wraz z wiedzą i praktycznym doświadczeniem trenera, pozwolą Ci:

  • Dokonać analizy usług, które oferujesz oraz wyciągnąć wnioski dotyczące relacji z rynkiem, konkurencją i klientami.
  • Poznać i nauczyć się techniki sprzedaży i negocjacji używanych przy sprzedawaniu usług klientom instytucjonalnym (BtB) i indywidualnym (BtC).
  • Nauczyć się zbijać obiekcje klientów w trakcie sprzedawania usług.
  • Dowiedzieć się jak skutecznie radzić sobie z zastrzeżenia dotyczącymi ceny o poznasz praktyczne i sprawdzone techniki obrony ceny w negocjacjach i sprzedaży usług.
  • Poznać metody budowania długotrwałych relacji z klientem, m.in. poprzez likwidację dysonansu pozakupowego.

Program szkolenia


1. USŁUGI A CO RZECZYWIŚCIE KUPUJE KLIENT?

  • Marketing mix o 5P w usługach
  • Mapa konkurencji
  • Cena a wartość produktu:
  • Struktura produktu a konkurencja
  • Wartość rzeczywista i postrzegana
  • Opis produktu językiem korzyści
  • Klient:
    • Targowanie się i satysfakcja psychologiczna
    • Motywy dokonywania zakupu
    • Proces decyzyjny nabywcy

2. CZY WYSTARCZY OBNIŻYĆ CENĘ USŁUGI?

  • Dlaczego nabywcy zgłaszają zastrzeżenia, co do ceny?
  • Miejsce obiekcji w procesie sprzedaży usług
  • Potrzeby klientów a powody zgłaszania obiekcji
  • Pożyteczne klasyfikacje obiekcji i ich rozróżnianie:
    • Obiekcje stopujące, szukające, warunkowe i ukryte
    • Zwłoka, cena, brak zainteresowania
    • Wymówki i zastrzeżenia o od ukrytego powodu do problemu
  • Sprzedać taniej, czy nie sprzedać?
  • Ultimatum
  • Wszechobecna zasada Pareto i co z niej wynika

3. EMOCJE I ZACHOWANIA SPRZEDAWCÓW Z UWZGLĘDNIENIEM SPECYFIKI SPRZEDAŻY USŁUG. JAK NIE USŁYSZEĆ "NIE"?

  • Co można zrobić w 10 sekund?
  • Prawidłowa postawa sprzedawcy usług
  • Podstawowe techniki kontroli emocji
  • Typowe błędy sprzedawcy usług
  • Fundamentalne zasady komunikacji z klientem:
    • w codziennej pracy
    • w sytuacji konfliktowej
  • Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji

4. NEGOCJACJE WOKÓŁ CENY USŁUGI

  • Strategie negocjacyjne
  • Kiedy o cenie w negocjacjach?
  • Zasady kolejności i wielkości czynionych ustępstw
  • BATNA
  • Fazy negocjacji
  • Indywidualny styl negocjowania o diagnoza
  • Powody ustępowania sprzedawców

5. JAK ZADBAĆ O PONOWNY KONTRAKT? CO MOŻESZ ZROBIĆ?

  • Czy sukces sprzedawcy oznacza porażkę kupującego?
  • Redukcja dysonansu pozakupowego
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Tel: 784 010 775 E-mail: olga.b@bonavigator.pl
Formularz

Szkoliliśmy

Szkolenia
NEGOCJACJE HANDLOWE
Z negocjacjami handlowymi jest jak ze sportem. Nawet mistrz świata nie zawsze wygrywa i ciągle doskonali swoje umiejętności. Stosowanie tyc...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC. Sprzeda...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE W BIZNESIE
Coraz częściej spotykasz podczas rozmów biznesowych osoby doskonale wyszkolone i przygotowane, znające tajniki taktyk negocjacyjnych....

Czytaj więcej

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. To w trakcie negocjacji decyduje "być albo nie być" kontraktów handlowych, projekt&oacu...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
Sprzedaż produktów w sieciach handlowych jest dla wielu przedsiębiorstw istotnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Bardzo w...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, p...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG
Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i test...

Czytaj więcej

WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH
Przypomnij sobie kilka ostatnich sytuacji, w których targowałeś się o cenę swojego produktu czy o warunki umowy z kontrahentem. Gdyb...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Mielniczuk
Trener praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania zakupami, dostawcami i negocjacji kupieckich. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie zawodowe w...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Andrzej Zdanowski
Trener – Praktyk. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematów...

Czytaj więcej

Witold Zieliński
Trener praktyk, z wykształcenia pedagog i trener biznesu, z ponad 10 letnim doświadczeniem trenerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarz...

Czytaj więcej

Artykuły
5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno su...

Czytaj więcej

Negocjacje 1001 nocy

Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...

Czytaj więcej

Negocjacje kupieckie – doświadczenia praktyka

Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...

Czytaj więcej

Style negocjacyjne

Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -