Firma szkoleniowa: szkolenia otwarte Warszawa, szkolenia dla firm

Newsletter

Wpisz swój adres email, a będziesz od nas otrzymywał informacje o nowych szkoleniach, promocjach.

Wyszukiwarka szkoleń

  Szkolenia w miastach:

Przypominacz szkoleń

Jeśli chcesz uczestniczyć w tym szkoleniu jednak w późniejszym terminie, pozostaw nam swój adres e-mail, poinformujemy
cię o nowych terminach.

Zamów szkolenie

Rozmowa z Klientem na Rynku BtB. Metody Pozyskania Nowych Klientów i Budowania Relacji

pobierz plik pdf z szkoleniem
drukuj szkolenie

Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego firmami na rynku B2B. W latach 1997 - 1999 Radca Handlowy Ambasady Kolumbii w Polsce,...

więcej

  • O szkoleniu

Szkolenie "Rozmowa z Klientem na Rynku BtB. Metody Pozyskania Nowych Klientów i Budowania Relacji".

Rozmowa z klientem to cel sam w sobie dla profesjonalnego sprzedawcy. Podczas jej przebiegu są omawiane ważne sprawy dotyczące przyszłości współpracy i rozwoju relacji między firmami; dlatego musi ona być przygotowana z należytą starannością i dokładnością.

Podczas szkolenia uczestnik nauczy się jak właściwie przeprowadzić proces sprzedaży uwzględniając prawdziwe potrzeby klienta i ograniczenia wewnętrzne własnej firmy dbając o odpowiednią obsługę posprzedażną.
Szkolenie jest przeznaczone dla przedstawicieli handlowych i osób utrzymujących bezpośredni kontakt z klientami, menedżerów sprzedaży firm działających w obszarze sprzedaży BtB.

Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu, podczas którego są omawiane i rozwiązywane studia przypadków oraz ćwiczenia utrwalające wiedzę. Kluczowym elementem warsztatu, w wypadku dedykowanego szkolenia zamkniętego, jest przygotowanie procesu sprzedaży dla wybranej firmy i dla konkretnego klienta.

  • Cele szkolenia
  • Omówienie i utrwalenie u uczestników narzędzi i technik przeprowadzenia prawidłowego procesu sprzedaży produktów i usług na rynku BtB.
  • Uświadomienie roli czynników psychologicznych w procesie zakupu i uwzględnienie ich podczas planowania i przygotowania prezentacji oferty dla klienta biznesowego.
  • Przedstawienie i przekazanie uczestnikom narzędzi i metody budowania trwałych i owocnych relacji z klientami strategicznymi firmy.
  • Ukształtowanie profesjonalnych sprzedawców rynku BtB.
  • Program szkolenia

1. WSTĘP DO SPRZEDAŻY BtB

  • Sprzedaż i jej definicje
  • Cechy dobrego sprzedawcy
  • Rola sprzedawcy w procesie sprzedaży
  • Klient i jego rola w procesie sprzedaży

2. SPRZEDAŻ RELACYJNA NA RYNKU BTB

  • Marketing relacyjny
  • Poziomy marketingu relacyjnego
  • Etapy procesu sprzedaży relacyjnej
  • Sprzedaż a etyka

3. CO I DLACZEGO FIRMY I LUDZIE KUPUJĄ? TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA BIZNESOWEGO

  • Klasyczny model zachowania klienta
  • Co tak naprawdę kupuje klient?
  • Określenie istotnych potrzeb klienta
  • Zamknięcie próbne - sposób ustalenia prawdziwych potrzeb klienta
  • SELL - znaczy sprzedać
  • Inne czynniki wpływające na decyzji zakupu
  • Sytuacje zakupu oraz proces podjęcia decyzji

4. TWORZENIE RELACJI Z KLIENTEM BIZNESOWYM

  • Rola właściwej komunikacji w procesie tworzenia relacji
  • Komunikacja niewerbalna. Mowa ciała
  • Bariery komunikacyjne
  • Dobra komunikacja a sprzedaż

5. PROCES SPRZEDAŻY BTB

  • Etapy procesu sprzedaży
  • AIDA
  • Poszukiwanie potencjalnych klientów
  • Planowanie rozmowy z klientem
  • Cel rozmowy z klientem
  • Prezentacja oferty, różne formy
  • Fazy negocjacji
  • Zastrzeżenia klienta
  • Rodzaje zastrzeżeń
  • Metody uchylania zastrzeżeń - strategia radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • Zamknięcie sprzedaży
  • Obsługa posprzedażna, zwiększanie sprzedaży u obecnych klientów
  • Cena netto
tel.
  • Kontakt

Olga Bojarska
tel. 22 877 63 46
GSM: 784 010 775

więcej

Magdalena Grzęda
tel. URLOP

więcej

  • Slowa kluczowe
Zamów szkolenie pobierz plik pdf z szkoleniem
drukuj szkolenie

© Copyright. Wszelkie kopiowanie lub rozpowszechnianie całości lub części składowych i informacji zawartych na tej stronie internetowej bez uprzedniej zgody
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. jest zabronione.


Partnerzy B&O Navigator Firma Szkoleniowa:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa, ul. Czarnocińska 31; 03-110 Warszawa, fax: 022 877 63 45, e-mail: firma@bonavigator.pl
Szkolenia Otwarte - tel. 022 877 38 43, 022 877 38 44
Szkolenia dla firm - tel. 022 877 38 47, 022 877 13 48, 022 877 63 46

3T train the traders
Szkolenia dla firm
Gry Szkoleniowe
Symulacje Biznesowe

Realizacja strony www