Firma szkoleniowa: szkolenia otwarte Warszawa, szkolenia dla firm

Newsletter

Wpisz swój adres email, a będziesz od nas otrzymywał informacje o nowych szkoleniach, promocjach.

Wyszukiwarka szkoleń

  Szkolenia w miastach:

Przypominacz szkoleń

Jeśli chcesz uczestniczyć w tym szkoleniu jednak w późniejszym terminie, pozostaw nam swój adres e-mail, poinformujemy
cię o nowych terminach.

Zamów szkolenie

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

pobierz plik pdf z szkoleniem
drukuj szkolenie

Trener – Praktyk. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematów, z których prowadzi szkolenia . W latach 1998 - 2004 odpowiadał, początkowo...

więcej

  • O szkoleniu

Szkolenie Obsługa Trudnego Klienta. Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.

Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Takie zachowania wywołują w nas silne reakcje emocjonalne, z którymi nie zawsze potrafimy sobie poradzić

Celem tego szkolenia jest uświadomienie i rozwinięcie umiejętności związanych z odpowiednimi reakcjami na tego rodzaju zachowania, w taki sposób aby nie urazić klienta i równocześnie obronić siebie przed negatywnymi skutkami ataku.

  • Cele szkolenia
  • Poznanie różnych typów trudnego klienta oraz sposobów skutecznego komunikowania się z nimi.

  • Uświadomienie zachowań, które mogą przyczynić się do rozgniewania klienta.

  • Doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia klienta

  • Kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów.

  • Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania.

  • Poznanie sposobów redukcji stresu.
  • Program szkolenia

1. TYPOLOGIA TRUDNEGO KLIENTA

  • Cztery typy klientów
  • Typowe zachowania trudnych klientów
  • Sposób dopasowania do różnych typów klienta

2. ZACHOWANIA PROWOKUJĄCE POSTAWĘ "TRUDNY KLIENT"

  • Typowe błędy w komunikacji z klientem
  • Podstawowy błąd atrybucji

3. REAGOWANIE NA ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW

  • Rodzaje zastrzeżeń - nieporozumienie, wątpliwość, wada, skarga
  • Techniki odpierania zastrzeżeń

4. KONKRETNE TECHNIKI REAGOWANIA NA ZACHOWANIA TRUDNYCH KLIENTÓW

  • Radzenie sobie z emocjami Klienta - jak sprawić, aby poczuł się wysłuchany i zrozumiany
  • Wyłapywanie faktów z emocjonalnych wypowiedzi klienta - klaryfikacja
  • Przejmowanie osobistej odpowiedzialności za wyjaśnienie trudnej sytuacji

5. ZACHOWANIA ASERTYWNE

  • Obrona przed krytyką
  • Reakcja na osobiste ataki ze strony klienta czyli asertywne stawianie granic
  • Odpowiedź na nierealne oczekiwania klienta czyli asertywna odmowa

6. MOJE NASTAWIENIE DO OBSŁUGI KLIENTA

  • Mój styl rozmowy z klientem - samoocena
  • Znaczenie osobistego zaangażowania

7. STRES, KTÓREGO ŹRÓDŁEM JEST KLIENT - JAK SOBIE Z NIM RADZIĆ.

  • Mój styl radzenia sobie ze stresem
  • Szybkie metody na relaks w miejscu pracy
  • Oddziel sprawy osobiste od zawodowych, nie przenoś stresu do domu.
  • Cena netto

Cena szkolenia zamkniętego jest uzależniona od wielu czynników, m.in.: czasu trwania szkolenia, ilości osób objętych szkoleniem, zakresu pracy, którą musimy włożyć w rozpoznanie potrzeb szkoleniowych i przygotowanie dostosowanego do potrzeb programu szkolenia oraz kilku innych.

Aby otrzymać bezpłatną i niezobowiązują wycenę tego szkolenia, prosimy o kontakt telefoniczny lub emailowy (formularz zapytania) z osobami wskazanymi poniżej.

  • Kontakt

Olga Bojarska
tel. 22 877 63 46
GSM: 784 010 775

więcej

Magdalena Grzęda
tel. URLOP

więcej

  • Slowa kluczowe
Zamów szkolenie pobierz plik pdf z szkoleniem
drukuj szkolenie

© Copyright. Wszelkie kopiowanie lub rozpowszechnianie całości lub części składowych i informacji zawartych na tej stronie internetowej bez uprzedniej zgody
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. jest zabronione.


Partnerzy B&O Navigator Firma Szkoleniowa:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa, ul. Czarnocińska 31; 03-110 Warszawa, fax: 022 877 63 45, e-mail: firma@bonavigator.pl
Szkolenia Otwarte - tel. 022 877 38 43, 022 877 38 44
Szkolenia dla firm - tel. 022 877 38 47, 022 877 13 48, 022 877 63 46

3T train the traders
Szkolenia dla firm
Gry Szkoleniowe
Symulacje Biznesowe

Realizacja strony www