Firma szkoleniowa: szkolenia otwarte Warszawa, szkolenia dla firm

Newsletter

Wpisz swój adres email, a będziesz od nas otrzymywał informacje o nowych szkoleniach, promocjach.

Wyszukiwarka szkoleń

  Menu działu:

  Szkolenia w miastach:

Przypominacz szkoleń

Jeśli chcesz uczestniczyć w tym szkoleniu jednak w późniejszym terminie, pozostaw nam swój adres e-mail, poinformujemy
cię o nowych terminach.

Zamów szkolenie

BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań

pobierz plik pdf z szkoleniem
drukuj szkolenie

Termin:24-25 Marca 2015 Miasto: Warszawa
Ośrodek: Centrum Konferencyjne B&O Navigator

Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis -...

więcej

  • O szkoleniu

Szkolenie "Badania Rynku. Badania Marketingowe. Współpraca z agencjami. Samodzielne Prowadzenie Badań. Praktyczna Interpretacja Wyników" jest przeznaczone jest dla pracowników działu marketingu różnego szczebla.

W szkoleniu mogą uczestniczyć również członkowie zarządu oraz pracownicy działu sprzedaży w celu zrozumienia istoty badań marketingowych, korzyści wynikających z ich stosowania oraz przełożenia uzyskanych danych na wyniki i efekty sprzedażowe.

  • Cele szkolenia

Biorąc udział w szkoleniu zapoznasz się ze specyfiką badań marketingowych oraz zostaniesz przygotowany do wyboru odpowiednich metod badawczych i realizacji badań.

  • Uzyskasz wiedzę dotyczącą badań marketingowych - poznasz m.in. metody i techniki badawcze, zasady obowiązujące przy doborze prób, sposoby analizy i prezentacji wyników.
  • Dowiesz się jaką rolę pełnią badania w nowoczesnym przedsiębiorstwie i czy warto w nie inwestować.
  • Poznasz możliwości zastosowania badań przy różnych problemach marketingowych jak m.in. ocena kondycji marki, badanie elementów marketingu mix, badanie jakości usług.
  • Nauczysz się formułować problem badawczy oraz dobierać do niego metody i techniki badawcze.
  • Dowiesz się jak interpretować wyniki i nauczysz się dopasowywać działania marketingowe do uzyskanych wyników.
  • Nauczysz się jak przygotować dobry brief i jak współpracować z agencją oraz dowiesz się co powinien zawierać dobry raport końcowy.
  • Uzyskasz wiedzę dotyczącą obszarów, które można zbadać samodzielnie oraz nauczysz się jak dobierać odpowiednie narzędzia i jak przeprowadzać takie badania.
  • Program szkolenia

1. INFORMACJA W MARKETINGU

  • Rodzaje i źródła informacji
  • Znaczenie informacji

2. BADANIA MARKETINGOWE

  • Funkcje badań
  • Obszary badań marketingowych
  • Dobór prób
  • Etapy przygotowania badania
  • Wykorzystanie badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach

3. JAKOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Zakres stosowania metod jakościowych
  • Techniki badawcze
  • Zasady doboru próby i konstruowania pytań
  • Interpretacja wyników

4. BADANIA ETNOGRAFICZNE

  • Przedmiot badań etnograficznych, cel stosowania
  • Metody zbierania danych
  • Formułowanie pytań badawczych
  • Interpretacja wyników

5. ILOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Specyfika badań ilościowych
  • Techniki badawcze
  • Konstruowanie pytań badawczych
  • Interpretacja wyników i przekładanie ich na konkretne działania

6. WYKORZYSTANIE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH I ILOŚCIOWYCH W BADANIU MARKI

  • Elementy marki poddawane badaniom
  • Korelacja marki z rynkiem - analiza konsumenta, konkurencji i trendów
  • Stosowane metody i techniki

7. TAJEMNICZY KLIENT - BADANIE JAKOŚCI USŁUG

  • Istota, cel, wady i zalety badania
  • Typy badań
  • Etapy projektu badawczego
  • Nietypowe zastosowania "Tajemniczego klienta"
  • Interpretacja wyników

8. BADANIE WIELKOŚCI RYNKU

  • Zakres danych i możliwości ich wykorzystania w działaniach sprzedażowo - marketingowych
  • Interpretacja wyników, dobór strategii działania

9. KRÓTKA CHARAKTERYSTYKA POZOSTAŁYCH BADAŃ

  • Badania trackingowe
  • Badania segmentacyjne

10. WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI BADAWCZYMI

  • Rynek badań marketingowych w Polsce
  • Współpraca z agencją - wybór agencji, zasady oraz wady i zalety współpracy
  • Skuteczne przygotowanie briefu

11. SAMODZIELNE PROWADZENIE BADAŃ

  • Możliwości i ograniczenia samodzielnych badań
  • Obszary i sposoby prowadzenia badań we własnym zakresie
  • Cena netto
  • 2000.00 zł
    Cena szkolenia 2-dniowego zawiera:
    Uczestnictwo we wszystkich warsztatach podczas całego szkolenia w tym: ćwiczeniach; grach; zadaniach grupowych i indywidualnych; testach; scenkach; burzy mózgów.
    Materiały szkoleniowe: podręcznik; ćwiczenia; testy; hand-outy.
    Materiały piśmiennicze: notatnik; długopis.
    Certyfikat ukończenia szkolenia w ozdobnej ramce.
    Dwudaniowy obiad w trakcie szkolenia: do wyboru – 2 zupy; 2 drugie dania; 2 surówki.
    Istnieje możliwość zamówienia posiłku wegetariańskiego
    Deser: ciasto lub lody w zależności od pory roku
    Całodzienny serwis kawowy w tym: różne rodzaje ciastek; duży wybór herbat smakowych; kawa rozpuszczalna; kawa z ekspresu; 2 rodzaje soków owocowych; woda z cytryną i miętą.
    Dodatki: cukier; słodzik; cukier brązowy; mleko

    Świeże owoce sezonowe
  • Promocja
  • 1.000 zł netto zamiast 2.000 zł netto (+23% VAT).
    Cena przy zgłoszeniu osoby prywatnej w ramach Ogólnopolskiego Projektu Kompetencyjnego "Profesjonalny Indywidualista 2015". Cena zawiera jak cena regularna. Osoby zgłaszające się indywidualnie prosimy o pobranie specjalnego formularza. Kontakt - 22 877 38 43/44/47 email:bok@bonavigator.pl.

  • Kontakt

Szkolenia Otwarte
tel. 022 877 38 43/44/47
GSM:608 022 888

więcej

  • Slowa kluczowe
Zamów szkolenie pobierz plik pdf z szkoleniem
drukuj szkolenie

© Copyright. Wszelkie kopiowanie lub rozpowszechnianie całości lub części składowych i informacji zawartych na tej stronie internetowej bez uprzedniej zgody
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. jest zabronione.


Partnerzy B&O Navigator Firma Szkoleniowa:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa, ul. Czarnocińska 31; 03-110 Warszawa, fax: 022 877 63 45, e-mail: firma@bonavigator.pl
Szkolenia Otwarte - tel. 022 877 38 43, 022 877 38 44
Szkolenia dla firm - tel. 022 877 38 47, 022 877 13 48, 022 877 63 46

3T train the traders
Szkolenia dla firm
Gry Szkoleniowe
Symulacje Biznesowe

Realizacja strony www