Szkolenia z obsługi reklamacji

Jak radzić sobie z zażaleniami klientów? Jak panować nad emocjami w czasie konfliktowych sytuacji? Jak uchronić się przed manipulacjami klientów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielamy uczestnikom szkoleń z obsługi reklamacji. Organizujemy je w pełni profesjonalnie w firmie szkoleniowej B&O Navigator.

Do udziału w szkoleniach zachęcamy managerów i specjalistów do obsługi reklamacji składanych przez klientów biznesowych i indywidualnych. Starannie opracowane szkolenia obejmują zarówno miękkie aspekty komunikacyjne, jak i prawne obsługi reklamacji. Dzięki temu dostarczana w trakcie spotkań wiedza pozwala na profesjonalne obsłużenie każdej obiekcji wyrażonej przez klienta.

Szkolimy zarówno z zakresu aspektów prawnych, jak i aspektów miękkich obsługi reklamacji

Kompleksowe szkolenia z obsługi reklamacji, organizowane przez naszą firmę szkoleniową, to wsparcie dla pracowników, którym zależy na budowaniu efektywnych procesów zarządzania reklamacjami. Wiedza przekazana przez prowadzących szkolenia TRENERÓW-PRAKTYKÓW pozwala na optymalizowanie procesów reklamacji na podstawie ich oceny, przygotowanie skutecznych procedur obsługi klienta w procesie skarg i reklamacji czy przygotowanie dokumentacji wspomagającej.

Po szkoleniu jego uczestnicy potrafią także uspokoić zdenerwowanego klienta, opanować stres w kontakcie z trudnym klientem oraz sprawić, by był on zadowolony ze sposobu załatwienia jego sprawy. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia z obsługi reklamacji, organizowanego w Warszawie przez firmę szkoleniową B&O Navigator.

Unikalna wartością szkoleń z reklamacji jest to, że prowadzimy je w oparciu o rzeczywiste skargi i reklamacje składane przez Twoich klientów.

Zapraszamy do zapoznania się z programami szkoleń z zakresu reklamacji.

NEWSLETTER


g -

Szkolenia