Marcin Kozioł

Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m.in. koncerny wydawnicze Bauer i G+J) zawodowym i biznesowym.

Karierę zawodową rozpoczynał, jako dziennikarz, wydawca i redaktor w mediach drukowanych w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych. Regularnie publikował m.in. na łamach "Gazety Wyborczej w Krakowie" i tygodniku "Przekrój" (cykl "Przekrój Sieci"). W tym samym czasie prowadził firmę Wizjonet będącą jednym z pionierów w Polsce w produkcji multimedialnych materiałów promocyjnych przeznaczonych do rozpowszechniania w Internecie oraz na nośnikach cyfrowych.

W latach 2001 - 2007 związanych z grupą wydawnictwa BAUER pracował na stanowiskach z-cy Dyrektora Nowych Mediów i Managera Nowych Projektów. Kierował lub współkierował licznymi projektami mobilnymi obejmującymi swoim zasięgiem Polskę, Czechy, Rosję, Węgry i USA. Zarządzał całością projektu mobilnego realizowanego dla Bauer Publishing w Stanach Zjednoczonych. Współpracował z międzynarodowymi operatorami telefonii komórkowej, agencjami usług mobilnych i dostawcami treści.

Od 2007 do 2012 roku związany z G+J Gruner und Jahr jako Dyrektor Multimediów odpowiedzialny za zarządzanie strategią inwestycji G+J w obszarze internet / mobile oraz Członek Zarządu Pixelate Ventures (grupa G+J) – firmy wyspecjalizowanej w produkcji gier MMO w modelu freemium. Zarządzał zespołem 42 pracowników i 20 współpracowników. Efektem jego pracy było stworzenie portfolio kilkunastu serwisów internetowych odwiedzanych przez 3 miliony realnych użytkowników miesięcznie.

Od 2012 roku doradca zarządu, a obecnie Szef Mediów Elektronicznych w Wydawnictwie Zwierciadło (magazyny na tablety i inne urządzenia mobilne, serwisy internetowe, usługi e-commerce) oraz Dyrektor Zarządzający w agencji reklamowej Skyboat (od strategii komunikacji po kreację wszelkich formatów reklamowych, w tym wysokobudżetowych reklam telewizyjnych i nietypowych formatów "video-viral" do internetu).

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego (Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej), AGH w Krakowie (studia podyplomowe z zakresu PR), Oxford Brookes University (dyplom MBA z wyróżnieniem – akredytacja AMBA). Stypendysta United World College oraz Gordonstoun School. Stypendium CREST – złoty medal British Scientific Society. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR.

Co sądzą uczestnicy o szkoleniach Marcina Kozioła?

"Jestem pod wrażeniem osoby prowadzącej :)".

"Merytorycznie, elastycznie, rzeczowo na temat".

"Przygotowanie oraz sposób prowadzenia zajęć a także atmosfera znakomite".

To tylko część opinii i ocen, które uzyskaliśmy od uczestników szkolenia "Marketing internetowy (e-marketing) zrealizowanego 17 i 18 maja 2017 roku. Więcej w informacji zwrotnej "Emarketing. Szkolenie merytoryczne, rzeczowe, elastyczne".

Szkolenia
trenera
SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

Referencje
trenera
Artykuły
trenera
QR kody w marketingu mobilnym
Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przedwcz...

Czytaj więcej