Jak wynagradzać i premiować handlowców?


Skuteczny system wynagradzania i premiowania w dziale sprzedaży jest głównym czynnikiem wpływającym na motywację handlowców. 27 marca uczestnicy szkolenia otwartego "Systemy Wynagrodzeń w Działach Handlowych" zdobywali wiedzę i umiejętności niezbędne do tworzenia i zarządzania systemami wynagrodzeń dla sprzedawców. Managerowie biorący udział w szkoleniu mieli okazję do poznania zalet i wad różnych modeli prowizyjnych i premiowych. Warsztat poprowadziła Aneta Ropek - trener praktyk zarządzania zespołami handlowymi.

Pod koniec szkolenia poprosiliśmy uczestników i wypełnienie anonimowej i dobrowolnej ankiety oceniającej zajęcia i trenera w trzech różnych aspektach: - wiadomości, - przygotowania do zajęć, - sposobu prowadzenia szkolenia. Z satysfakcją stwierdzamy, że nasza trenerka Pani Aneta Ropek otrzymała bardzo wysoką ocenę - 4,73 w skali 1-5. Najwyższe oceny - średnia 5,00 została wystawiona za przygotowanie do szkolenia.
Osoby biorące udział w zajęciach odpowiedziały również na serię pytań zamkniętych. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że "szkolenie spełniło ich oczekiwania", "szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w firmach uczestników" oraz "wiedzę i umiejętności wykorzystam w swojej pracy".

W ankiecie uczestnicy, w formie swobodniej wypowiedzi, skomentowali przebieg szkolenia:

"Dużo ciekawych informacji",
"Super prowadzenie",
"Profesjonalne podejście, temat dobrze omówiony".

A najbardziej w trakcie szkolenia podobało się:

"wyjaśnienie merytoryczne różnic premii i prowizji",
"atmosfera",
"smart".

Cieszy nas kolejne udane szkolenie, które spełniło oczekiwania naszych klientów. Zwłaszcza, że podjęliśmy się tak trudnego i budzącego dużo emocji i wątpliwości tematu jak metody wynagradzania i premiowania handlowców.

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działó...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC. Sprzeda...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
Sprzedaż produktów w sieciach handlowych jest dla wielu przedsiębiorstw istotnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Bardzo w...

Czytaj więcej

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów ...

Czytaj więcej

PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS Excel
Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego plan...

Czytaj więcej

STORYTELLING W SPRZEDAŻY
Storytelling jest nowoczesną i niebanalną metodą sprzedaży, której opanowanie i stosowanie wpływa na zwiększenie skuteczności działań...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego
Podczas tego szkolenia chcemy zaprezentować stronę praktyczną zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strateg...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY
Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z n...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami k...

Czytaj więcej

Trenerzy
Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Artykuły
Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej