Emarketing. Szkolenie merytoryczne, rzeczowe, elastyczne


Prowadzenie regularnych i profesjonalnych działań marketingowych w internecie jest koniecznością przed, którą stoją działy marketingu i zatrudnieni w nich managerowie i specjaliści ds. marketingu. Trudno wyobrazić sobie firmę, która nie wykorzystuje ogromnego potencjału emarketingu, reklamy internetowej, content marketingu czy też mediów społecznościowych lub marketingu mobilnego.

W dniach 17 i 18 maja 2017 roku B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadziła kolejne szkolenie otwarte z emarketingu pt. "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny". Autorem programu szkolenia i trenerem prowadzącym zajęcia był Pan Marcin Kozioł.

Jak oceniono szkolenie z emarketingu?

Po dwudniowym szkoleniu poprosiliśmy uczestników zajęć o dokonanie oceny szkolenia i przedstawienie swoich opinii za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Ocena kursu z e-marketingu została była dokonywana w skali 1-5 gdzie 1 jest oceną najniższą a 5 oceną najwyższą. Z satysfakcją stwierdzamy, że szkolenie zostało ocenione bardzo dobrze. 4,86 na 5,00 możliwych punktów to średnia ocena zajęć i trenera. Wyniki cząstkowe przedstawią się następująco: wiadomości - 4,71, przygotowanie do zajęć - 5,00, sposób prowadzenia - 4,86. Osoby biorące udział w szkoleniu z emarketingu tak uzasadniały swoją cenę warsztatu m.in. w takich opiniach:

"Ciekawe i konkretne informacje. Przestawienie przykładów / zastosowań".
"Jestem pod wrażeniem osoby prowadzącej :)".
"Duży zakres materiału w oparciu o przykłady praktyczne".
"Trener Marcin Kozioł był przygotowany do szkolenia. Jasno przedstawił program szkolenia".
"Merytorycznie, elastycznie, rzeczowo na temat".
"Przygotowanie oraz sposób prowadzenia zajęć a także atmosfera znakomite".

Ankieta oceniająca szkolenie "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny" zawierała również serię pytań zamkniętych dotyczących stopnia, w jakim szkolenie spełniło oczekiwania, gotowości do polecenia szkolenia z emarketingu innym osobom, zastosowania nabytych umiejętności i wiedzy w praktyce zawodowej uczestników.

Na pytanie:

"Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

"Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani w Pani / Pana firmie" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

"Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

szkolenie otwarte emarketing

Co szczególnie podobało się uczestnikom szkolenia z emarketingu?

Od osób biorących udział w szkoleniu otrzymaliśmy również informację zwrotną o tym, co szczególnie podobało im się w kursie z marketingu internetowego:

"Przekazywanie prawdziwych faktów".
"Informacje praktyczne, co można monitorować, gdzie i jak - strony, linki - praktyczne informacje".
"Informacje dotyczące SEO".
"Tematy poruszane na szkoleniu przydadzą mi się w wykonywaniu mojej pracy".
"Przykłady video".
"Nowe aplikacje, mobilność internetu, innowacyjność".
"Profesjonalizm, wiedza zakres doświadczenia prowadzącego".

Gratujemy p. Marcinowi udanych, jak zwykle, zajęć. Cieszy nas, że szkolenie z emarketingu przyczyniło się do rozwoju kompetencji zawodowych jego uczestników. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami z kategorii "szkolenia z marketingu internetowego".

Szkoliliśmy

Polecane

Szkolenia
MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

CATEGORY MANAGEMENT W E-COMMERCE
Szkolenie jest skierowane do pracowników działu Marketingu i / lub Sprzedaży firm zainteresowanych wdrożeniem zarządzania kategoriami...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Mauricio Vargas Tapias
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego...

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Artykuły
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Trade marketingowe strategie sprzedaży produktów w różnych sieciach dystrybucji

Jak można skutecznie sprzedawać produkty w sieciach tradycyjnej i marketowej? Czy to jest w ogóle możliwe? Jakie strategie i takty...

Czytaj więcej

Trade marketingowe strategie sprzedaży produktów w różnych sieciach dystrybucji

Jak można skutecznie sprzedawać produkty w sieciach tradycyjnej i marketowej? Czy to jest w ogóle możliwe? Jakie strategie i takty...

Czytaj więcej

Trade marketing okiem Tomasza Dyby

Trade marketing to „wszelkie działania marketingowe zwiększające popyt na produkty lub usługi w kanale dystrybucji.”

...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej